środa, 26 grudnia 2012

Ekspresem na facebooka :)

Kilka dni temu moja rodzinka została zaproszona na uroczysty obiad w drugi dzień świąt do mojej cioci. Oczywiście stawiliśmy się dzisiaj o wyznaczonej godzinie (tak nam się przynajmniej wydawało). Niestety jak się później okazało przyszliśmy za wcześnie, gdyż wujostwo umawiało się na 15.30 podczas gdy moja mama zrozumiała, że na 15.00 :) Posiłek był wspaniały, a po jego spożyciu dorośli wykopali mnie i dwójkę innych dzieci do innego pokoju. I co ja, dorosła 15-latka mogłam robić z 10 i 7-latkami? Cóż, gdy weszłam do dziecięcego pokoju łezka zakręciła mi się w oku, ponieważ ujrzałam masę dobrze znanych mi zabawek, które zawsze pragnęłam mieć. Najbardziej urzekł mnie parapet cały w Pet Shopach (było ich tam chyba ponad 100).


Gdy skończyłam podziwiać zabrałyśmy się z dziewczynkami za jakieś gry planszowe. Zagrałyśmy w "Postaw na milion" ( ten program jest chyba emitowany na TVP2 ). Niestety ciągle przegrywałam, a najbardziej spodobała mi się rola prowadzącego :D


No i ostatnia gra, która jest udokumentowana to bierki :) Kurde, ostatni raz grałam w to chyba z 10 lat temu - dosłownie :D Dlatego bardzo się ucieszyłam widząc świetnie mi znane patyczki.


W końcu tradycyjne gry nam się znudziły i jak to ma w zwyczaju młodzież (i dzieci) XXI wieku , włączyłyśmy telewizor oraz laptopa i tak się skończył czar wspomnień. Akurat leciała jedna z moich ulubionych świątecznych bajek - "Ekspres polarny", więc jednym okiem siedziałam na Facebooku, a drugim oglądałam.


A wy jak spędziliście dzisiejszy dzień??

15 komentarzy:

  1. matko, ale tych figurek dużo !! moja kuzynka ma 15 i mi się wydawało, że to jest ogrom, ale aż tyle ?! wow!
    mi święta minęły strasznie szybko! prawie nie zauważyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądałam nigdy tego filmu;p
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Ile Pet Shop'ów <3
    Haha no tradycyjnie facebook :D
    Ahh Ekspres Polarny :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uhuhuhu, ale tych pet shop'óww mało.. :DD
    kocham Express Polarny *.*
    i-am-butterfly.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas minął strasznie szybko, a spędziłam je z rodzinką w domku ^^
    + obserwuję

    http://hola-felipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez oglądałam ekspres polarny:) Obserwuję:3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://anett-monikk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. haha też lubię odwiedzać dziecięce pokoiki i czasem bawić się zabawkami. tylko ciiicho! *_*
    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog! Dziękuję za odwiedziny i również będę cię odwiedzać;)
    Obserwuję oczywiście i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. O, naprawdę dużo tego :D
    Obserwuję no i zapraszam do mnie:
    stories-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też w dzieciństwie zbierałam petshopy :)
    BARDZO FAJNY BLOG!
    Zapraszam serdecznie do siebie :)
    http://world-of-teens-emm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham postaw na milion ! <3 I prowadzącego też hihi :D
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześćć!
    świetne zdjęcia ,od razu mi się spodobały ...i świetny post
    ciesze się ,że tu wpadłam i będę wpadać
    oczywiście Cię zaobserwowałam ,bo warto

    a Ty może wpadniesz do mnie ? - demordie.blogspot.com

    happy new year !!!!

    OdpowiedzUsuń