wtorek, 25 grudnia 2012

Wesołych świąt i masy prezentów!

Na wstępie chciałabym oczywiście złożyć wszystkim serdeczne życzenia. Niech te święta będą radością zarówno dla was jak i waszych bliskich. Nie wstydźcie się śmiać, bo uśmiech jest najszczerszym wyrazem uczuć. Niech spełnią się wasze najskrytsze marzenia (NIE REZYGNUJCIE Z NICH). Życzę wam wytrwałości w dążeniu do celu!

A teraz przejdźmy do dzisiejszego świątecznego posta. Wiem że Boże Narodzenie to nie tylko prezenty i trzeba skupić się na wyższych wartościach, ale i tak chciałabym wam pokazać co dostałam pod choinkę od mojego ukochanego, najdroższego mikołaja.















A wy co dostaliście pod choinkę?

12 komentarzy:

  1. Ymmm, slodycze :))
    Pycha! :)
    Obserwuje!
    Wesolych Swiat!


    Www.catalogueofmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuuuper prezenty :3
    Najlepsze buty <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, dziś założyłam, bloga. Mam prośbę mogłabyś wejść na niego i powiedzieć czy coś jest nie tak, udzielić mi kilku wskazówek na początek albo coś żebym w nim zmieniła Bardzo proszę http://zaczarowanadusza.blogspot.com/ :) Z góry dziękuje : *

    Świetny blog.<3
    Ale ładne te buty.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajowe buty ;)
    a słodyczami może się podzielisz? ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. a co to będzie za pięćdziesiąt lat, gdy będzie się wspominało caaałe życie! ;)
    Tobie również życzę Wesołych Świąt i żeby te słodycze poszły w cycki :P :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej! Boskie są te buty *.*

    Zapraszam: http://hola-felipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, chciałam Cię powiadomić o wygranej w moim konkursie.
    Nie będę tutaj tego pisać, sprawdź pocztę mailową.
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję! :D <3
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne prezenty ;*
    i-am-butterfly.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne buty!
    Mój prezent się w kominie jeszcze zaklinował więc czekam aż dojdzie;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne buty:) ciekawy wygląd bloga:D

    OdpowiedzUsuń