sobota, 29 grudnia 2012

Zupełna zmiana wyglądu :)

Jak pewnie zauważyliście mój blog przeszedł totalną metamorfozę. Zaczynałam z ciemnymi kolorami a teraz wszystko jest białe oraz przejrzyste i myślę, że będę się tego trzymać. Wspaniały nagłówek zrobiła mi Juulka z bloga : http://juulka-juulka.blogspot.com/ , za co bardzo jej dziękuję (bloga oczywiście polecam).

Wieczorem wybieram się na snowboard. Nie byłam na mojej ukochanej desce od jakichś 2 tygodni. Postaram się zrobić zdjęcia, ale nie wiem jak wyjdzie po ciemku.

A dzisiaj chciałabym wam pokazać moją stylizację :




 

14 komentarzy:

  1. zmiany na duuuży plus :D
    śliczna bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pozytywne zmiany, widzę tak jak u mnie - przejście z ponurych kolorów w jasne, bardzo dobrze! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz chudziutkie nogi *_* Ładnie wyglądasz ogółem :3
    A wygląd bloga cudowny *_* Gdzie robiłaś nagłówek ?
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie Klaudia, nie Martyna, ale ja ;D, bo Klaudia mnie o to poprosiła. Dlatego trzeba było zaobserwować mój blog ;].

    PS: Obserwuje, twój blog jest świetny ;3. Mam nadzieję, że odwdzięczysz się tym samym (jeżeli nie zaobserwowałaś podczas konkursu). :)

    juulka-juulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Snowboard? Hmm, może też kiedyś spróbuję, choć jak na razie jestem zwolenniczką nart. :)
    Pozdrawiam. ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. boski strój , . ; D . blog tak samo . ; > .

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia :)

    http://hola-felipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fany sweterek ! ale masz cudne nogi ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny sweter, taki... śmieszny :)
    Snowboard *.* powodzenia, będę zaglądać częściej ;>

    Zapraszam do mnie na: http://truestorythegirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne buty :) tez bym poszla na snowboard ale w mojej okolicy juz nie ma niestety sniegu .

    OdpowiedzUsuń