sobota, 4 maja 2013

100 lat Alex !

Kochani czytelnicy - jedna z moich najlepszych przyjaciółek obchodzi dzisiaj 16 urodziny. Ten post jest prezentem dla niej. Proszę was tylko, żebyście w komentarzach złożyli jej życzenia :)


Droga Alex
Moje najwcześniejsze wspomnienie z Tobą mam chyba z 4 klasy, kiedy na dodatkowych zajęciach z plastyki podziwiałam, jak pięknie potrafisz narysować konia. Wtedy nawet nie przyszło mi do głowy, że ta utalentowana dziewczynka będzie kiedyś jedną z moich najlepszych przyjaciółek. Znam Cię właściwie od 6 lat. Ale dopiero w zeszłym roku, gdy odeszłaś z harcerstwa, zrozumiałam jak niesamowitą osobą jesteś i ile straciłam nie rozmawiając z Tobą wcześniej. Gdybym tylko mogła cofnąć czas poukładałabym moje życie trochę inaczej. Mimo wszystko cieszę się tym co mam teraz - niesamowitą przyjaciółkę u boku. Jest tyle rzeczy za które Cię wielbię (przedstawiam tylko kilka przykładów) :
- To jak mówisz, że ze mną nie da się kłócić.
- To jak mobilizujesz mnie do pracy nad sobą.
- To jak popierasz moje głupie pomysły (a jak są bardzo głupie i niebezpieczne to wybijasz mi je z głowy).
- To jak zachowujesz zdrowy rozsądek.
- To jak jesteś "oszczędna w emocjach" :)
- To jak pomagasz mi w szkole.
- To jak mówisz "nie martw się".
- To jak dążysz do wyznaczonego celu.
- To jak pozujesz do zdjęć :)
- To jak pomagasz mi sprzątać (np. po projekcie hahah)
- To jak czytasz i komentujesz mojego bloga.
- To jak dzielisz ze mną upodobania.
- TO JAK UWIELBIASZ ZE MNĄ JUSTINA

Podziwiam Cię, a w ostatnim czasie stałaś się mi bardzo bliska. Pomimo tego, że wcześniej jakoś specjalnie się nie kolegowałyśmy, ja widziałam Twoją metamorfozę. Siła woli, zapał i ambicje przemieniły Cię z cichej i skromnej harcerki, w przebojową i głośną laskę, która potrafi walczyć o swoje :) Cenię to w Tobie. Jesteś piękną i inteligentną nastolatką, ale mimo to masz do siebie dystans. Musisz zrozumieć, że Twoja osobowość jest bezcenna. Mamy różne charaktery, ale mimo to świetnie się dopełniamy. Fenomenalnie czuję się w Twoim towarzystwie i nie potrafię zrozumieć, jak mnie znosisz. Tak czy inaczej jestem Ci za to bardzo wdzięczna. Nie żałuję, że powiedziałam Ci o blogu i o Justinie, bo gdybym tego nie zrobiła, może nie byłoby teraz między nami takiej więzi.
Przyszłość to jeden wielki znak zapytania, ale wiedz, że nie obchodzi mnie to co będzie w dalszym życiu. Liczy się teraźniejszość. Nawet nie myślę o tym, że zaczniesz mieszkać gdzieś daleko - nie dociera to do mnie i zapewne nie dotrze. Aktualnie jestem szczęśliwa, że jedziemy razem do Warszawy i Flensburga - to są wydarzenia, które będę chciała pamiętać.
Ach, wyrzuciłam z siebie wszystko, a teraz nadszedł czas na najważniejszą część tego posta - ŻYCZENIA (jest godzina 00.13 - CZYLI JAKO PIERWSZA CI JE SKŁADAM !).

Mhm...kończysz dzisiaj 16 lat, a ja jak to jest w zwyczaju, życzę Ci wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia, świetnych ocen, fajnego chłopaka, pieniędzy i czego tam jeszcze chcesz. Spełniaj marzenia i tak jak dotychczas to robiłaś, dąż do wyznaczonych celów. Nie zmieniaj się, bo jesteś idealna. Pamiętaj, że uśmiech to najpiękniejsza rzecz na świecie. Jedź ze mną na koncert Justina i bądź wulkanem emocji :) Ciesz się życiem i korzystaj z niego na 120% !






A tutaj masz coś ode mnie i od Devi, czego koniecznie musisz posłuchać !



Wszystkiego najlepszego Alex ! <3

19 komentarzy:

  1. O rany,też bym chciała kiedyś taki prezent dostać . świetnie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alex jest naprawdę fajną osóbką z tego, co przeczytałam -^___^- oby wasza przyjaźń trwała i trwała, tego wam życzę. No, i jeszcze życzę wszystkiego najlepszego Alex :33. Zaśpiewałabym razem z Justinem happy birthday, ale... może lepiej nie XD. On to robi lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie napisane! Świetny miałaś pomysł!
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ALEX!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne życzenia ;D Wszystkiego naj dla Alex ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te życzenia są przecudowne.
    Spełnienia marzeń, Alex! Podążaj zawsze do celu, i wierz w marzenia :)

    A co do Justina, to zaśpiewał to po prostu nie wiarygodnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. ooooj słodko <3
    sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam... sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam! jeszcze raz, jeszcze raz, niech żyje, żyje nam, nieeeech ży-je NAM! :D
    trochę fałszuję :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jak słodko! :)
    Wszystkiego najlepszego!! *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG!
    ..aż się popłakałam...
    Dziękuję wam wszystkim, a w szczególności Tobie L.
    To jest najlepszy urodzinowy prezent jaki kiedykolwiek dostałam :)
    KOCHAM CIĘ
    i obiecuję że nawet jeżeli wyjadę do tego głupiego Krakowa to NIGDY nie zerwę kontaktu z Tobą i nawet jeżeli będę gdzieś daleko to ty zawsze będziesz przy mnie <3
    ~Alex~

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne życzenia ;D
    Wszystkiego najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! ;3

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominuje cię do VERSATILE BLOGGER AWARD
    Dowiesz się więcej na
    moda-ma-zasady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko pamiętaj zrób o tym post, bo o to chodzi :) I w Liebster Award bo o to chodzi, o post :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego! :)
    Ja też już obserwuję :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepszego. Wszysrkiego co dobre co w zyciu najlepsze zawsze pamietaj ze masz przy sobie tak wiele cuuudownych ludzi.!!!.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszegooo. Wyprowadzasz sie? ;((

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wasza przyjaźń jest prawdziwa i to widać:)

    OdpowiedzUsuń