czwartek, 2 maja 2013

Wycieczka rowerowa

Heey, dzisiaj chciałabym wam pokazać zdjęcia z wczorajszej - rowerowej - wycieczki, na którą pojechałam wraz z moimi przyjaciółkami. Zabawa była naprawdę świetna i przeżyłyśmy również wiele ciekawych oraz lekko wstrząsających "przygód".
Jedną z nich był widok mężczyzn, którzy wpadli w rwący nurt okolicznej rzeki (spokojnie - straż pożarna ich wyłowiła i przeżyli).
Tak czy inaczej wyjazd bardzo przyjemny, a pogoda nam dopisała - musimy to kiedyś powtórzyć :)

















Lubicie jeździć na rowerze ? Robicie sobie takie wycieczki ?
______________________
IV część #MyStoryPolishBelieber ukaże się w niedzielę (5 maja) ok. godz. 21.00 :)

29 komentarzy:

  1. Rowery są super, zawsze.
    Cudne zdjęcia *.*
    Czasem robię, ale to bardziej w lato :P
    Aż zmarszczyłam czoło czytając o facetach ;o

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam dzisiaj jechać, ale niestety się rozpadało ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. przejażdżki rowerowe to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedz mi, czemu jesteś taka śliczna, no? :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej zazdroszczę! :)
    U mnie nie ma takich ładnych miejsc no i przede wszystkim na chwilę obecną jest pogoda jak w jesień :(
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także często robię wycieczki rowerowe ^^
    Zajrzyj do mnie :
    http://pietrucha144.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne tereny :)), zazdroszczę. Nie długo i wsiądę na rower :)), tylko muszę się z nim przeprosić :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam takie rowerowe wycieczki. Po zdjęciach widać, że cudownych miejsc nie brakuje ;D
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię jeździć na rowerze ale pogoda na razie na to nie pozwala :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Uwielbiam wycieczki rowerowe :).
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia cudne. Jejku ile ja bym dała za taką rzekę gdzieś w pobliżu! ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. też miałam się wybrać ale cały czas pada:<

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne miejsce. Dobrze, że aktywnie spędzacie wolny czas. Widać, że jesteście ze sobą bardzo zżyte :) U mnie niestety pogoda zupełnie nie dopisuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki Tobie chce jechać na wycieczkę rowerową :333 i w takie piękne miejsce :) obserwuję i licz ena to samo zajmie dosłownie chcwilke a tak wiele radości mi da :33
    liopelia.blogspot.com (zdjęcie z okiem )

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne miejsce ;D Widzę, że pogoda dopisuje ;D Cudowne zdjęcia ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję bardzo! :) lubię jeździć rowerem, ale robię to rzadko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam jeździć na rowerze, ale nie mam z kim. Więc najczęściej jeżdże do kuzynów na lekcje i z powrotem ;-) widzę, że pogoda Was rozpieszcza, bo u nas za to strasznie zimno, aż się z domu nie chce wychodzić :-/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia ;*
    ja to bardzo lubię jeździć rowerem, wręcz uwielbiam ;p
    jeej ale tam ładnie *.*

    http://agaa-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze mówiąc, to wolę sobie pograć w siatę z przyjaciółmi, ale na rowery też warto iść :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam jeździć na rowerze :) ładne słuchawki !

    obserwuj - luxury-diamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasami też robie sobiet takie wycieczki.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ty jesteś taka słodka *___* kocham te twoje włoski.
    Widzę, że przygoda niezła z tymi facetami, ale nie mogę sobie wyobrazić tego, jak to wyglądało. Aż strach. I pewnie. Ja kocham wycieczki rowerowe ^____^ i w ogóle rower.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award.
    Więcej szczegółow na http://eminspiracje.blogspot.com/
    P.S Fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  24. hej masz bardzo interesującego bloga naprawdę była by to dla mnie dużą przyjemnością gdy byś zaobserwowała mojego bloga i dodała jednego komenta bardzo bym cię o to prosiła twoja fanka JuliaWięzowska modolove2.blogspot.com i zaczarowaneblogeki.blogspot.com hejka :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdj :) Zdecydowanie lubie takie wypady :) Wycieczki rowerowe soo good :):)
    Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  26. oj proste, że uwielbiam wycieczki rowerowe :D

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne włosy masz! :)
    uwielbiam przejażdżki rowerem :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam przejażdżki rowerem, a zwłaszcza z przyjaciółkami.

    OdpowiedzUsuń