wtorek, 7 maja 2013

Pomysły na spędzanie wolnego czasu

Hey
Jestem Devi. Dzisiaj wyjątkowo piszę w imieniu Lily , która wyjechała na 3-dniowa wycieczkę do stolicy :)
Mam nadzieję, że spędzi wspaniały czas w Warszawie i gdy wróci to wynagrodzi nam swoją nieobecność.

Pomyślałam, że wrzucę tutaj parę inspiracji które być może zmotywują Was do działania :) Mamy wiosnę, nie narzekajmy na pogodę i nie szukajmy wymówek.
Wyjdźmy na świeże powietrze! Myślę,że maj to idealny czas na aktywność fizyczną. Po zimie warto poprawić swoją kondycję fizyczną lub zrzucić parę zbędnych kilogramów (haha).
Najważniejsza jest zasada "w zdrowym ciele, zdrowy duch" !!! :)


 
Dlaczego by nie wybrać się na spacer do parku? :) 


Zamiast autobusem, czy samochodem pojedz do szkoły rowerem. Dobra energia na cały dzień gwarantowana!

Kto powiedział, że deskorolka jest tylko dla chłopaków? Może to doskonała okazja na miłe spędzenie wolnego czasu. Lubicie..? :)

Załóż słuchawki, puść ulubioną piosenkę i po prostu biegnij przed siebie!!! :)

Efekty:



No i oczywiście....

Olbrzymia radość i satysfakcja !!! :)


Jakie sporty lubicie najbardziej?? 

14 komentarzy:

  1. Ostatnio polubiłam bieganie, bo to fajny i pożyteczny sposób na spędzanie wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jazdę na desce i piłkę nożną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tenis ziemny ♥ jazda na rowerze, rolki i lubię grać w piłkę nożną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam wszystkie sporty!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. JUstin <3
    To miłej wycieczki dla Lily :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pozytywna notka :) myślę, że Lily będzie z ciebie dumna ^___^. Ja szczerze powiedziawszy jestem leniem i nawet jak jest ładnie, to nie ruszę tyłka z domu. No, chyba, że coś mi odbije. A tak to lubię sobie pojeździć rowerkiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak mam taki wolny czas to zwykle idę na balkon się opalać i oglądać jakieś seriale, ale ostatnio z koleżanką średnio raz w tygodniu jeździmy na rowerach po okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnieee ^^ lubię aktywny tryb życia ^^ często jeżdżę sobie rowerkiem do szkoły :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku *.* jakie cudowne zdjęcia.

    ciekawe pomysły, szkoda że nie ma ich więcej ;D ja wolny czas spędzam na bieganiu, słuchaniu muzyki i ćwiczeniach ;D jak to napisałaś " w zdrowym ciele, zdrowy duch " ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe pomysły :) Aktywne spędzanie czasu daje dużo satysfakcji. Więc nie ma co marnować takiej pogody. Moim ukochanym sportem jest koszykówka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja staram się jeździć na rowerze i czasem tak sobie pobiegać ;D Cudowne inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszykowka i nożna :):)
    A tak przy tak pięknej pogodzie trzeb acoś porobodzić, no nie ma rady :):)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam jeździć na rowerze!
    palczak.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja najbardziej lubię jeździć na rowerze ;))

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń