niedziela, 14 kwietnia 2013

Moje aktualne zajęcia

Wybaczcie, że ostatnio nie piszę dla was codziennie, ale naprawdę mam dużo roboty.
Egzaminy gimnazjalne już za tydzień. Sęk w tym, że w ogóle się nimi nie przejmuję. Powinnam ?
Moi znajomi chodzą spięci i zestresowani przechwalając się między sobą, kto i ile powtórzył do testu.
To nie jest tak, że sobie olewam - wręcz przeciwnie. Czytam, rozwiązuje zadania i przypominam sobie różne ważne rzeczy, ale nie robię z tego wielkiej afery. Jak napiszę tak napiszę i nie mam na to wpływu.

Poza przygotowaniami, korepetycjami, książkami, obowiązkami domowymi, spotkaniami do bierzmowania  i opieką nad młodszą siostrą ciągle zajmuję się rekrutacją do opowiadania i muszę przyznać, że jest naprawdę ciężko. Niektóre osoby są tak niesamowite. Wszystko mnie boli, gdy muszę kogoś wykluczyć, no ale to jest konkurs i nie każdy może go wygrać (w ogóle to rekrutacja kończy się dzisiaj o 15, a wstępne wyniki ogłoszę na Twitterze ok. 21).

Domyślacie się pewnie, że eliminacje nie są moim jedynym zajęciem związanym z My Story : Polish Belieber. Opowiadanie cały czas się tworzy, a ja umieram ze szczęścia, bo nareszcie dostałam weny ! To co mnie wkurza, to początek. Ale zrozumiałam, że wstępy i opisy zawsze są nużące, na co nie mamy wpływu. Mimo to mam nadzieję, że uda mi się was zachęcić do czytania, gdyż fabuła będzie się rozkręcać ;)

Przypominam, że premiera odbędzie się 20 kwietnia !

A na osłodzenie macie trochę tematycznych inspiracji :








Jak wam mija kwiecień ?

10 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje! Czekam na opowiadanie!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się nie przejmowałam testami gimnazjalnymi, jak je miałam ;)) więc to nic takiego. Należy się nie stresować i podejść do tego na luzie! Testy gimnazjalne, to nie matura, więc nie ma opcji, że się je zawali ;) ewentualnie trochę pokrzyżują drogę pójścia do jakiejś lepszej szkoły. Ale jakby nie patrzeć, szkoła to szkoła, po każdym liceum czy technikum można iść na studia ^___^.
    Czekam na opowiadanie ;DD. I nie przemęczaj się tylko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na opowiadanie ! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. daj spokój nie przejmuj się, też mam za tydzień i leje na to :D
    obserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Testami nie ma się co stresować, to jest tylko formalność ;) Teraz jest niż demograficzny, więc szkoły średnie prawie biją się o nowych uczniów, więc raczej wszędzie prawie wszystkich przyjmują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne inspiracje <3

    trzymam kciuki za Twoje testy <3
    bd dobrze

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam testy jakoś to będzie nie ma co się martwić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ! kliknęłabyś w link i kliknęła 'tweet' ? to dla mnie dużo znaczy a dla cb to tylko chwile : ) z góry dziękuje :3
    http://twitlonger.com/show/n_1rjpb05

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć. Trafiłam tutaj dzięki BRAVOGirl :) Widzę, że masz podobne zainteresowania do moich, bo przeczytałam prawie wszystkie wpisy. :D Będę chętnie tutaj zaglądać! Sama także zaczęłam prowadzić bloga, nie wiem którego z kolei...Mam nadzieję, że Twoja strona będzie mnie inspirować :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń