sobota, 6 kwietnia 2013

Beautiful IMPERFECTION

Nie ma na świecie człowieka, który czułby się ze sobą w 100% szczęśliwy. Każdy z nas ma wady i zalety. Dlaczego jednak wszyscy widzimy głównie defekty ?
Skupiając się na sobie zapominamy o tym, że druga osoba ma zupełnie taki sam problem jak my. Skoro każdy myśli tylko indywidualnie, to dlaczego robimy dookoła tego taką otoczkę ? Nikt nie zwraca uwagi na nasze problemy, bo ludzie nie mają na to czasu. Sami niszczymy jedyną dumę, oraz poczucie własnej wartości. Dopiero teraz zauważyłam, jak ciężko jest w internecie znaleźć coś naturalnego, nieidealnego. Sieć to kolejna rzecz, która psuje nasz system wartości. Jasne - SITE MODELS są idealne, GWIAZDY są idealne, KOLEŻANKI Z FB są idealne, a co ze zwykłymi internautami ? Skoro "świat" jest taki perfekcyjny to znaczy, że my niczym od niego nie odstajemy, bo jesteśmy jego częścią!
"Jestem za gruba, za chuda, za niska, za wysoka, mam okulary, aparat ortodontyczny, krzywe zęby, pryszcze, rude włosy, blond włosy, kręcone włosy, proste włosy, piegi, białą skórę, czarną skórę, żółtą skórę, krzywy nos, nijakie oczy, odstające uszy, niemodne ubrania i 756848468485465 innych wad i problemów" - NIE OBCHODZI MNIE TO ! I JESTEM W 100% PEWNA, ŻE JEDYNĄ OSOBĄ, KTÓRĄ TO OBCHODZI JESTEŚ TY !
Jeśli my sami siebie nie zaakceptujemy, to nikt inny nie zrobi tego za nas. Jesteśmy tylko ludźmi i nikt nie może mieć pretensji o to, że funkcjonujemy jako człowiek.
Macie iść do lustra, uśmiechnąć się i powiedzieć : "JESTEM PIĘKNA!".

Bardzo często nasze "wady" w oczach innych są zaletami i oto kilka przykładów :























Dedykacja dla Tyśki 

16 komentarzy:

  1. Mówiłam Ci to już, ale powiem jeszcze raz, Kocham Cię, naprawdę! Dajesz mi taką motywację, i kopniaka, że aż się czuję lepiej we własnym ciele! Mało osób jest takich jak ty, więc doceń to! Spotkam się z Tobą, nawet gdybym miała pokonać 876543456789 kilometrów! Na pewno się zobaczymy! Ja Ci to obiecuję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie tak, jeśli sami siebie nie zaakceptujemy to nawet jak ktoś będzie nam mówił, że jesteśmy ładne, mądre itp. to będziemy myśleć po naszemu. A aparat ortodontyczny jest fajny i potrafi zdziałać cuda. Nawet uroku dodaje, hihi. Bardzo lubię Twoje wpisy ;-) Pozdrawiam.

    Ps: Odp. Ci na Twój komentarz u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Zgadzam się z tobą w 100% :).
    lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Okej post ! ; ] Ładny blog ; d
    zapraszam d omnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się, zgadzam się, zgadzam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna, motywująca notka. Zgadzam się z tym w zupełności. Każdy ma jakieś wady. Wystarczy je tylko zaakceptować, bo nikt nie jest idealny! Ja np. hejtuję swoje elfie uszy, długi, kartofelowaty nos i kwadratową twarz ii... Dobra, mogę wymieniać w nieskończność! Ale staram się tak nie wyżywać na sobie XD

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo Ci dziękuję, za podniesienie mnie na duchu ;p :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ! Bardzo fajna, ciekawa i zarazem motywująca notka ! dziękuje *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. znalazłam link do twojego bloga w Brawo GIRL i muszę Ci przyznać że jest bardzo ciekawy ;>
    obserwuje i zapraszam do mnie ;>
    http://bloondii-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Excellent post. I was checking constantly this blog
    and I'm impressed! Very useful information particularly the last part :) I care for such information a lot. I was seeking this particular information for a long time. Thank you and best of luck.

    My web blog - published here

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy ma wady, nie ma ideałów...a może jest taki jeden, podobno Edward ze Zmierzchu jest ideałem ha ha :D Zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz w 100% rację ;]

    http://agaa-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację, najpierw to my sami powinniśmy się zaakceptować.. ;)
    Świetnie tu =D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny post ♥♥
    Sama prawda, ale czasem trudno ją zrealizowac w zyciu ..
    Wiele osób ma problem z samym zaakceptowaniem siebie, to smutne ;(
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz.. Ja myślałam ,że moje kręcone włosy to jest wada...
    Każdy mi mówił ,że mi ślicznie, ale ja sądziłam inaczej..
    Zaczęłam chodzić z chłopakiem (jestem z nim już prawie rok, no bez 15 dni) dopiero on mi zsunął klapkę z oczu...
    Nigdy nie narzekałam ,bo chłopaków miałam na pęczki, ale to ten jedyny :***
    Świetny blog :***

    OdpowiedzUsuń