piątek, 19 kwietnia 2013

"Światowy" egzamin

W sobotę premiera opowiadania...Uhm, to już jutro. Trochę się stresuję, ale jestem dobrej myśli.

Nie będę wam pisała o swojej codzienności, bo od ostatniego posta niewiele się zmieniło.

Jak zapewne wiecie uwielbiam świat, a w przyszłości mam zamiar dużo podróżować. Niedługo egzamin gimnazjalny, który muszę dobrze napisać, żeby moje plany się spełniły.
Nawiązując do powyższej sentencji, zaraz zabieram się za dalsze czytanie repetytorium do geografii.

Wybaczcie, że w ostatnim czasie nie dodawałam żadnych swoich zdjęć, ale nie mam głowy do robienia ich. Po testach możecie spodziewać się czegoś zupełnie nowego :)

A jak na razie przedstawiam wam ciąg dalszy 'światowych - tumblrowych' inspiracji.
















Lubicie geografię ? :)

17 komentarzy:

  1. Genialne inspiracje! Powodzenia na egzaminach :).
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia tam na egzaminach! :-)

    A te inspirację, omm. Przyjadę Cię odwiedzić, gdy już zamieszkasz za granicą, haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne inspiracje, szczególnie nr 1 ;D Powodzenia na egzaminach! A co do geografii, to w sumie nawet ją lubię...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne inspiracje. Powodzenia na testach! ;D Oj.. geografia to jeden z tych przedmiotów, na których staram się nie zasnąć, ale świat chciałabym zwiedzić ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam podróżować i zwiedzać nowe miejsca, mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się to realizować :). powodzenia na egzaminach! Na pewno napiszesz z pozytywnym rezultatem :*

    OdpowiedzUsuń
  6. of course, uważam, że jest bardzo ciekawa :) poza tym podróżować też uwielbiam. POWODZENIA na testach, oby Twoje marzenia się realizowały :D

    OdpowiedzUsuń
  7. geografia to mój ulubiony przedmiot :) Śliczne inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak szczerze to nie przepadam za geografią, ale chyba przez nauczycielkę :) Nie kręci mnie pokazywanie rzek na mapie itp. Ale podróżować lubię :D
    Śliczne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne inspiracje :) + również obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego uczenia - dasz radę ;DD! I nie masz co się stresować z opowiadaniem, na pewno będzie świetne!
    Podobają mi się te inspiracje, a szczególnie to z tęczą i w deszczu z parasolką gdzie w tle serduszka *___*

    OdpowiedzUsuń
  11. o tak, piękne marzenia! :) ja również dałabym część kasy rodzicom... dziękuję za miłe słowa, takie komentarze motywują mnie do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podróże to coś pięknego ! :)
    I powodzenia w nauce ! :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne inspiracje ;) Powodzenia na egzaminach! A geografię lubię :D

    ofcpatty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. też piszę egzaminy ;//
    ja bardzo lubię geografię ;]
    nawet w konkurs z geografii wygrałam ;D
    jeej świetne inspiracje *.*

    http://agaa-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje z jakiej strony
    eminspiracje.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń