niedziela, 9 grudnia 2012

Cogito ergo sum

Ostatnio naprawdę ciężko jest się ze wszystkim wyrobić.
Bardzo dziękuje za wszystkie wasze komentarze, obserwacje i odwiedziny.
Gdy tylko mam wolną chwilę staram się wam odwdzięczyć.

Wczoraj uczyłam się geografii, a dzisiaj doszła jeszcze cała masa innych zadań domowych. Wychodzi na to, że w przyszłym tygodniu codziennie mam jakiś sprawdzian bądź kartkówkę, a obiecałam sobie, że już więcej nie dostanę kiepskiej oceny - I JAK TU TO WSZYSTKO OGARNĄĆ?!
Gdyby to był 1 przedmiot to bez problemu bym się nauczyła, ale 7 to już przegięcie...

Moje motto na nadchodzący tydzień to "Cogito ergo sum" , czyli "Myślę więc jestem" :) 

Ale koniec narzekania ! Dzisiaj chciałabym wam pokazać mojego pupilka. Jest to bardzo mądra papużka falista o imieniu Kuba.





17 komentarzy:

  1. Słodka ta papużka ^^
    Mam tak samo jak Ty ! W następnym tygodniu codziennie mam jakiś sprawdzian, a czasem nawet po dwa :/ Masakra !
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super papużka ;D
    wiesz co, bardzo podoba mi się Twój blog, ale przeszkadza mi jedna rzecz: ten kod obrazkowy przy dodawaniu komentarzy. to jest coś co w blogach nie trawię ! gdybyś mogła usuń to :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajna papuga *.*
    obserwuje :*
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam papużkę falistą (niebieską) Wspaniałe stworzonka:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam 2 faliste.
    Jedna wygląda zupełnie jak Toja, a druga jest biało-szara.
    Są strasznie upierdliwe i głośno skrzeczą.
    Zapraszam http://brunetka-i-swiat.blogspot.com/♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna! Miałam taką tylko, że niebieską. Sweet ♥
    ZAPRASZAM NA KONKURS: http://best-frieend.blogspot.com/
    Do wygrania reklama bloga, obserwacja oraz nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka genialna papuga:D śliczna jest!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczka papużka. ;) Ja mam dwie, ale trochę większe - nimfy. Minia i Pusia. Pusia to chłopak. :D

    Julia-Rose
    www.myroseway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetna papużka ;) Kochana, zapraszam na świąteczny konkurs na moim blogu, do wygrania dowolna bransoletka Who :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  10. też tak mam. najgorsze jest to, że w czw mam wycieczkę a następnego dnia poprawę i kartkówkę z geo x.x

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest !:)
    Zapraszam -http://impassiive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna papużka ;) Ma piękne kolorki :)

    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż www.gabusiek.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka genialna papużka :D obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, zawsze chciałam mieć papugę. :( Rodzice niestety nie wierzyli jednak, że sprostam obowiązkom z nią związanym. ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog ;) Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń