sobota, 22 grudnia 2012

Długa nieobecność + PRZYGOTOWANIA ŚWIĄTECZNE

Wybaczcie że ostatnio nie pisałam. Miałam totalne urwanie głowy i nie wiedziałam czym mogę się z wami podzielić.
Nareszcie mamy ferie świąteczne!!! Jestem tak szczęśliwa, że nie da się tego opisać. Ta bożo-narodzeniowa atmosfera w moim domu jest niesamowita. Ozdobiłam pokój i kupiłam rodzicom prezenty. Jedynym minusem jest to iż znowu jestem chora. Głupie przeziębienie!! Przespałam dzisiaj cały dzień i myślę, że jutro też będę się oszczędzać, bo na wigilię muszę być zdrowa. Dzisiaj będzie ubogo w zdjęcia i obrazki, ale w następnym poście obiecuję poprawę tej sytuacji. Muszę naładować baterie w aparacie, a jak tylko to zrobię zabieram się za dokumentację mojego wolnego czasu.



A jak wam mijają przygotowania do świąt??

5 komentarzy:

  1. ja wczoraj ubrałam choinki, posprzątałam a dzisiaj się nudzę ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Obyś nie była chora na wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również się ciesze, że już wolne <3
    Zdrowiej :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak ja się cieszę, że jest teraz trochę wolnego :) Uwielbiam święta !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ufff. w końcu wolne :D Obserwujemy.? ♥

    OdpowiedzUsuń