sobota, 8 grudnia 2012

Wielkie porządki + postanowienie

Siema wszystkim w to całkiem ładne sobotnie popołudnie!

Dziś moja mama zarządziła wielkie sprzątanie całego domu.
Normalną reakcją z mojej strony byłoby narzekanie etc. ale nie tym razem! Jestem zadowolona ze świątecznych porządków. Z tym wiąże się oczywiście przyozdabianie mieszkania na nadchodzące Boże Narodzenie. Nareszcie trochę świątecznej atmosfery.

Aktualnie mamy adwent , a niedługo rozpocznie się Nowy Rok.

Dlatego wybrałam sobie postanowienie na ten czas:

Przyłożę się do nauki - do sprawdzianów, do zadań domowych, do aktywności, DO WSZYSTKIEGO! Jeśli będę musiała, będę wkuwać! Piątki za wszelką cenę. Do tej pory w szkole dawałam z siebie jakieś 30%, ale teraz chcę dawać 110%! Mam możliwości - dach nad głową, jedzenie - to co jest potrzebne do życia, więc czemu mam być jakimś tumanem bez dobrej pracy i aspiracji życiowych?! Skończyło się lenistwo i obijanie. Trzecia klasa dobiega do punktu kulminacyjnego, który zadecyduje o wszystkim - o przyszłości, o liceum może nawet o studiach. NADSZEDŁ MÓJ CZAS! 


Żeby nie było tak nudno, dodam zdjęcia śnieguuu.





  Pogderałam, a teraz wy napiszcie mi czy macie jakieś postanowienia noworoczne/adwentowe ?

5 komentarzy:

  1. Mam takie same postanowienie , tylko że jakoś to nie idzie xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia z tym postanowieniem ! :3
    Moje to mieć czerwony pasek na świadectwie na koniec roku i mniej jeść hihi :D ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne postanowienie ! powodzenia i wytrwałości ;D

    Zapraszam na konkurs :D
    http://musicfashionme.blogspot.com/2012/12/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. moje postanowienie noworoczne: zadbac bardziej o wlosy i przylozyc sie do nauki.
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia z postanowieniem. Ja zawsze co roku mówię, że się wezmę do nauki, a i tak nigdy tego nie robię. Może w tym roku mi się uda :)

    http://quentinworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń