czwartek, 7 listopada 2013

Miasto

Wybaczcie mi ten tydzień przerwy, ale miałam urwanie głowy. 
Właśnie skończyłam rozwiązywać zadanie z matematyki także jestem usatysfakcjonowana. 
Trochę się wydarzyło w przeciągu ostatnich kilku dni. Miałam chwile radości, zwątpienia i niepokoju. Ale myślę, iż teraz wszystko jest w porządku. 
Dzisiaj chciałabym wam pokazać inspiracje, które uwielbiam. Są moim promotorem i mobilizują mnie do pracy. Chodzi tu o wielkie miasta. Kocham patrzeć na wieżowce. Przypominają mi one, że człowiek wcale nie jest taki głupi i beznadziejny. Tworzymy wspaniałości, których nie doceniamy. Moim marzeniem jest mieszkać kiedyś na szczycie takiego budynku <3

















Lubicie miasto, a może wolicie wieś ? 

8 komentarzy:

  1. Ja lubię i miasta i wsie <3 Na wsi można trochę odpocząć, złączyć się z naturą, a w miastach poszaleć i pozwiedzać cudowne miejsca! Sama nie wiem gdzie bym chciała w przyszłości mieszkać XDD. Najlepiej być bogatym i mieć kilka domów haha. Cudne inspiracje *___*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wole wieś, ale miasto jest cudowne

    OdpowiedzUsuń
  3. Chce tam, kocham miasta <33
    Mieszkałam w mieście przez 12 lat od urodzenia, a nie tak dawno temu przeprowadziłam się kawałek za.. :(
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje, aczkolwiek jeśli bym miała wybrać, to chyba wybrałabym mieszkanie na wsi. Zawsze lubiłam ciszę i od urodzenia mieszkam w małym miasteczku, na granicy Polski. Wystarczy mi, że często jeżdżę do dużych miast. Wtedy napawam się tym widokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej wole miasto :D
    Świetne obrazki :)

    taklubnieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. i miasto i wieś mają swoje zalety :) powodzenia w realizacji marzeń

    OdpowiedzUsuń
  7. great pictures! love them all!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba wolę zdecydowanie miasta, gdzie coś się dzieje :) zwłaszcza NY ♥

    OdpowiedzUsuń