niedziela, 27 października 2013

Zwątpienie w marzenia

Czasem tak się zdarza, że ludzie zaczynają wątpić w marzenia. To niestety dotknęło i mnie. Smutno mi. Złapał mnie jakiś dziwny dół. Niepokój. Nie potrafię tego jednoznacznie sprecyzować. Czuję się taka pusta, bezradna, niewystarczająco dobra. Wiem, że to przejdzie, ale dzięki temu mam swoją chwilę refleksji. Myślę o wielu rzeczach, głównie o przyszłości.
Cały mój zapał i entuzjazm z początku roku szkolnego ulatuje. Znowu nic mi się nic nie chce. Najchętniej uciekłabym gdzieś i schowała się na jakiś czas, dopóki nie odzyskam chęci.

Każdy człowiek w pewnym momencie swojego życia zaczyna się zastanawiać nad jego sensem. Do czego my właściwie dążymy? Czy nasze marzenia aby na pewno są coś warte? Czy jest w ogóle szansa iż kiedykolwiek się spełnią?
Nikt nie zna konkretnej odpowiedzi na to pytanie, dlatego pozostaje nam jedynie mieć nadzieję :)

Ale się rozpisałam...
Macie tutaj trochę inspiracji, które odzwierciedlają mnie, mój aktualny humor i myśli :














A na deser klimatyczny i spokojny cover "Trust issues" wykonany przez Justina :




Też macie marzenia, które kierują waszym życiem?

13 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz, ile radości sprawił mi Twój komentarz :) Bardzo cieszę się, że udało mi się zachęcić Cię do czytania i mam nadzieję, że późniejszymi postami tego nie zepsuję, bo mam tendencję do przynudzania, kiedy opisuję swoje dni xD
    I w sumie to masz rację. Blog głównie powinien być dla nas, powinien otwierać w nas nowe możliwości, może nawet pokonywać słabości, które w nas siedzą. Jednak zawsze nieco milej jest, kiedy ktoś to widzi i mu się to podoba :)
    A co do tematu Twojego postu, to mam kilka takich marzeń, ale wolę ich nie zdradzać. Niemniej jednak trzymam kciuki za spełnienie Twoich, bo wierzę, że Ci się uda i Ty też musisz w to wierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej..Mam nadzieję, że ten 'dołek' Ci szybko minie, naprawdę!
    Też mnie czasami taki stan dopada, ale trzeba sobie jakoś z tym radzić..
    Świetne zdjęcia!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję =)
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka takich marzeń :D
    Niech twoje chęci znowu wrócą :)

    http://sweet3-sweet3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne inspiracje! Marzenia pozostawie sobie heeh :*

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne inspiracje :3
    mam nadzieję, że dołek szybko minie ;3

    zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. dobre obrazki <3
    Mogłabyś poklikać u mnie w rzeczy z postu o sheinside? Jeśli klikniesz koniecznie napisz jak mogę się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie łam się, dołek ci szybko minie ;) i zobaczesz ze jeszcze pojedziesz(my) na koncert Justina :****

    OdpowiedzUsuń
  9. tez tak czesto mam, ale wiesz co? miej to w dupie, ze sie juz tak wyraze, wyjebane. Olac wszystko, masz cel, dazyc do niego. Spelnic swoje marzenia bo przeciez o to chodzi a raz sie zyje

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jesienią tak się dzieje często :) ja mam to o wiele częściej,prawie na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio miałam dołek w wakacje, więc się czymam. Pięknie to napisałaś
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Justin <33
    tak mam takie marzenia :)
    zapraszam
    http://myfashi0nw0rld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesień już tak ma, że nastraja raczej negatywnie do życia, a jak jeszcze jest ciemno, zimno i nie chce się wychodzić spod cieplutkiej kołdry to już w ogóleee :) Życzę Ci żebyś pojechała na koncert Justina (chociaż ja go raczej nie lubię), po prostu spełniaj marzenia! :)

    platynowa-maruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń