czwartek, 24 października 2013

Magiczna zima

Siedzę sobie schorowana w domu i narzekam.
A na co ?
Dłuuugo by wymieniać. Głównie na moje zdrowie, na świadomość nadrabiania zaległości w szkole, na myśl o całej masie sprawdzianów w przyszłym tygodniu, na brak nowego telefonu i na brak mobilizacji...Najbardziej jednak, narzekam na BRAK ŚNIEGU.
Może stwierdzicie, że jestem nienormalna, ale ja naprawdę chciałabym już zobaczyć biały puszek za oknem, poczuć ten igiełkowaty mróz, atmosferę świąt i sylwestra, ciepły sweter, kakao oraz iść na SNOWBOARD!
Stęskniłam się za zimą...











Lubicie zimę ?

16 komentarzy:

  1. Zdrowia życzę! :) Jak można lubić zime?! Zdecydowanie stawiam na wiosnę i jesień. Choć nie ukrywam, że chciałabym kiedyś nauczyć się jeździć na nartach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Fajnie, że czytacz tylko nagłówek. To dopiero ostre!

      Usuń
  3. Mi na razie taka ładna jesień pasuje :)
    Aczkolwiek w połowie listopada mogłoby już popruszyć ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Średnio za nią przepadam. Jest zimno ale są sweterki <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam zimy nie lubię. No, chyba, ze akurat pierwszy śnieg i ferie, kiedy mogę siedzieć w ciepłym pokoju i zaglądać przez okno. Jestem uczulona na zimno XD. No i Boże Narodzenie jest fajne! Łiiii!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post będę tu zaglądać częściej :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna pora roku, niestety baaardzo zimna, za zimna ;) 3 i 4 obrazek - super!

    niezmyslajzeniema.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie przepadam za zimą . Niby ładne krajobrazy i wgl ale jednak za zimno :d
    Obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku, mi się nie śpieszy do zimy, ponieważ wiecznie mi zimno a w zimę to już wgl ;-;

    Zapraszam do mnie >klik< ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia wybrałaś do tej notki:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/halloween.html

    Jeśli możesz obejrzyj ten filmik:)
    http://youtu.be/exNc0vQEsB8

    OdpowiedzUsuń
  11. nie, proszę :D jeszcze nie :D nie przepadam za zimą, zimą jest... zimno :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie zimę , jeżeli jestem zaopatrzona w kubek kakao i ciastka ;D

    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam - jeśli się spodoba , to będzie mi miło jak zaobserwujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonale Cię rozumiem. Pamiętam, że rok temu (równo, bo 27 października) spadł śnieg. I było naprawdę fajnie. Nie poleżał długo, ale sam fakt. Też już tęsknię za białym puszkiem, dlatego trzymajmy kciuki, aby spadł :D Tak w ogóle, to świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zima jest piekna, ale nie lubie zimna xd

    w takim razie pozdrawiam cieplutko ;p

    http://nadlivka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń