niedziela, 13 października 2013

TAKA wycieczka

Co chwila nachodzi mnie wielka ochota, żeby napisać jakiś post tematyczny. Problem w tym, że mam w głowie za dużo pomysłów. Po prostu na nic nie mogę się zdecydować.
Chciałam wam przez to oznajmić, że nie będę pisać codziennie, tylko co 2/3 dni. Taki okres czasu pozwoli mi skoncentrować się na nauce, a także lepiej opracować notki.
Mam zamiar kupić jakiś zeszyt/dziennik i rozpisać w nim wszystkie moje pomysły.
Mogę wam zdradzić, że myślę głównie o postach inspiracyjnych i hobbystycznych.

A propos hobby. Spędziłam dzisiaj pół dnia na świeżym, górskim powietrzu. Byłam sobie na "spacerku" w Tatrach. Dokładniej mówiąc w dolince. Powiem wam, że trasa bardzo łatwa. Z reguły jestem strasznym leniem i wolę leżeć na plaży, ale czasem trzeba pójść gdzieś w las i się po prostu "ODCHAMIĆ".







__________________________
O czym chciałybyście przeczytać w notkach tematycznych ??

17 komentarzy:

  1. Notki tematyczne. hmm... nie wiem. Bardzo mi się podoba 3 zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecie zdjęcię ładne, ale ogólnie to wszystkie śliczne ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    hinypaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarno białe zdjęcie rewelacja , kocham wędrówki po górach
    Zrób taki post jak ja tylko proszę napisz że widziałaś taki u mnie !

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie ;3
    http://lovelydream6009.blogspot.com/
    Obserwacja? Jak tak to zacznij i napisz. Na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajowa wycieczka :3
    ja zawsze gdy mam za duzo pomyslow nagle nic z teog nie wychodzi..xd

    Pomozesz? Klikniesz w baner Sheinside? Jesli to zrobisz z pewnoscia polece Cie w poscie <3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczną fryzurkę na tych zdjęciach *-* zdradzisz jak zrobiłaś ??? :D

    http://sweet3-sweet3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjecia:) Też mi się zachciało na jakąś wycieczkę:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/tell-me-how-are-ya_14.html

    OdpowiedzUsuń
  9. nice pics :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post i świetne buty :> Ja kocham chodzić po górach, ale nic nie przebije plaży ;D
    Obserwuję i mam nadzieję, że u mnie też Ci się spodoba :)

    http://basiek-baasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne widoki ;D sama bardzo lubię chodzić po górach jestem harcerzem więc często mam okazję zażyć górskiego powietrza ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie ;)
    ____________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, tematy na notki... jest ich tak wiele! Sama nie wiem co bym ci mogła zaproponować, ale te związane z hobby na pewno będą ciekawe ^___^ i zapisywanie pomysłów w zeszytach, to fajna sprawa. Też tak chcialam robić, bo miałam ogrom pomysłów, a teraz mam zeszyt i nie mam pomysłów XD...
    Czasami takie odstresowanie jest potrzebne. Wypad w góry to fajna sprawa. Zabierz mnie następnym razem ze sobą haha

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog! podoba mi się :D

    wpadaj jeżeli się spodoba zaobserwuj i pozostaw komentarz z linkiem do Twojego bloga, a chętnie się zrewanżuję!
    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, super. Też bym pochasała sobie po górach :) Zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń