sobota, 12 października 2013

Całe życie z wariatami

SWAG miśki <3

Nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo tęskniłam. Koniec z wydziwianiem.
Wróciłam i mam zamiar znowu zamęczać was moją skromną osobą :)
Trochę się pozmieniało w moim życiu. Poszłam do liceum i czuję się teraz taka (ho ho ho ho) dorosła.
*JOKE*
Już dawno nie miałam takiego dziecinnego i beztroskiego podejścia do świata.
Mam zgraną ekipę i fajnych ludzi dookoła, z którymi nie można się nudzić ^^

Przedstawiam wam zupełnie nową sesję z moimi wariatami :











___________________
A wy co porabiałyście przez ostatnie 2 miesiące ?? :)

10 komentarzy:

  1. Super zdjęcia... Fajną pamiątkę będziecie miały za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze jest mieć dobrych ludzi wokół siebie. Fajne zdjęcia! :D

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie, że masz zgraną ekipę :) pracowałam, obijałam się, pracowałam i troszkę się uczyłam anglika, hihi. Zdjęcia cool! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przez ostatnie dwa miesiące spędzałam czas na szkole lol
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia. Widać że zgrana z Was paka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już obserwuje i nie zamierzam stąd uciekac, więc zostaję z Tb, bardzo sie cieszę, że Ci się podoba. Pozdrawiam
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  8. No i właśnie o to chodzi ^___^ widzę, że emanujesz wręcz optymizmem! <333 Cieszę się, a zdjęcia są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i blog:*
    obserwujemy?

    ODDASZ NA MNIE GŁOS W KONKURSIE?:)
    vinted.pl (zagłosuj:*)

    OdpowiedzUsuń