piątek, 11 października 2013

Szajbuska wraca !

Ludzie ! Co ja zrobiłam ?!
Wytłumaczy mi to ktoś ? Tak ? Nie ? Hmn...
Wybaczcie mi ale przeżyłam jakiś dziwny kryzys, okres buntu czy czegoś takiego ( trolololo ).
UWAGA ŚWIR !!

Wiecie co ?! KURDE WRACAM !!!
Nie pisałam dla was 2,5 miesiąca, nie wiem co mnie pokręciło.
I jeszcze jakieś posty pożegnalne ?! Wtf ?! 

Nie będę się tłumaczyć, po prostu wracam do tego co kocham, wracam do pisania dla was :D

Ejj a co powiecie na jakieś Vlogi ?? :D
Muszę wam jakoś tą moją szajbę zrekompensować ^^



 





 Zaraz zabieram się za odwiedzanie i komentowanie waszych blogów <3
Tęskniliście ??

13 komentarzy:

  1. hahahahahah, jaki post xD fajnie, że jesteś :3

    OdpowiedzUsuń
  2. oO! Jak miło, że wracasz. Jednak zatęskniłaś za blogowaniem :) i od razu jaki radosny post, hihi. Supert! :D
    Ja to nie tylko uwielbiam ja to kocham Matta ♥ wiem, wiem, totalnie szurnięta jestem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps: jestem jak najbardziej na tak za vlogami! :) już nie mogę doczekać się pierwszego.

    OdpowiedzUsuń
  4. nareszcie jesteś, cipo! :D vlogi? jak najbardziej, jestem za. sama to rozważam od dłuższego czasu, ale mam niewyjściową twarz na nagrywanie wideo chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz fajny pokój! *-*
    Super, że wracasz! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah to nie mój pokój tylko koleżanki <3
      ale dziękuję ;**

      Usuń
  6. Super że wracasz. Witaj ponownie
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No to witaj bloggerko!
    Pozdrawiam, genialny post ahaha
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  8. Super że znowu jesteś :*******************

    http://sweet3-sweet3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej! Moja ty! Wróciłaś! Jak ja się cieszę! *hug hug* Jeeeeeej! Witaj z powrotem, tęskniłam <33

    OdpowiedzUsuń