czwartek, 17 października 2013

Pazurki

Wiecie co wam powiem ?
Mam totalnego lenia i nic mi się nie chce. Jest dużo do zrobienia, a jedyne na co mam ochotę to sen. Aktualnie piję herbatkę i grzeję się pod kocykiem myśląc, co będzie za 15 minut.

Nawiązując do poprzedniego posta :
Zdecydowałam się kupić czarną gitarę (niedługo wam ją pokażę) ze względu na jej uniwersalność.
Ostatnio trochę się dla was rozpisałam, dlatego dzisiaj pokażę tylko moje pazurki.

 





Też macie lenia ? Czy, wręcz przeciwnie, tryskacie energią ?

11 komentarzy:

  1. lenia mam i to jakiego. Fajnne pazurki
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, ja też mam szczególnie dziś lenia, ale jakoś się ruszyłam i poszłam porobić zdjęcia na polko xD Śliczne pazurki <<33

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się od początku roku szkolnego nic nie chce xd więc mam lenia na co dzień ;)
    świetne paznokcie ;)
    obserwuje :)
    http://karletti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się nic nie chce! Pionteczka, hah :)
    Śliczne pazurki :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się wszystkiego nie chcę haha :)
    http://bonjourmacheri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od początku roku szkolnego mam lenia :DD
    Bardzo fajne pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarne gitary są ładne, ale strasznie widać na nich kurz, także częste czyszczenie Cię czeka ;) też gramy na gitarze, służymy dobrą radą :)

    niezmyslajzeniema.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. po tygodni szkoły łapię lenia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. oO ja to mam takiego lenia, że brak słów. Nic tylko ciągle bym spała :o

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/let-me-go.html

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam dzisiaj lenia, a raczej kaca :((

    OdpowiedzUsuń