niedziela, 21 lipca 2013

Wakacyjna nuda ?

Wakacje - upragniony, oczekiwany czas szczęścia i błogiego odpoczynku. Przeżywamy wtedy przygody, poznajemy nowych ludzi i ogółem wiele się dzieje.
Jednak jak to w życiu bywa dopada nas czasem wakacyjna nuda.
Co ja robię aby się jej pozbyć ?

1. Oglądam filmy.
Ostatnio obejrzałam naprawdę wspaniałą produkcję podczas której śmiałam się do rozpuku. Była niesamowita. Jeden z najlepszych filmów jakie oglądałam (tego gatunku).
Przedstawiam wam film "KOCHA, LUBI, SZANUJE".
Opowiada on o związkach i przedstawia miłosne perypetie, a także relacje międzyludzkie oparte na nieporozumieniach. Dialog i zabawa słowem są naprawdę rewelacyjne. Jestem pełna podziwu dla reżysera, a także zachwycona grą aktorską Emmy Stone oraz Ryana Goslinga (ogółem obsada jest całkiem niezła). Nie będę zdradzać nic więcej. Gorąco zachęcam do obejrzenia, a jeśli już to zrobiliście to czekam na wasze opinie w komentarzach :)


2. Czytam książki.
W zeszłym tygodniu skończyłam czytać "Spełnione marzenia" Nory Roberts. Jest to druga książka tej autorki, w którą się zagłębiłam i muszę przyznać, że kobieta zaskakuje mnie coraz bardziej. Nigdy nie miałam ulubionego twórcy jeśli chodzi o literaturę, ale teraz moje poglądy zaczynają się zmieniać. Zobaczymy co będzie po kilku następnych egzemplarzach jej autorstwa.
Tymczasem w połowie tego tygodnia zabrałam się za dobrze znany "Dziennik Bridget Jones" Helen Fielding. Jak dotąd widziałam tylko film (który z resztą bardzo lubię), ale postanowiłam zapoznać się z sławnym pamiętnikiem, który natchnął mnie do wykonania punktu trzeciego.


3. Piszę dziennik z refleksjami.
Jak pewnie zdążyliście zauważyć, bardzo lubię pisać. Nie tylko bloga czy opowiadanie (którego ciąg dalszy nastąpi niedługo), ale również własne, prywatne myśli i odczucia ze swojego życia, a także sprawozdania z dni. Odpręża mnie to i skłania do przemyśleń.


4. Rysuję.
Tydzień temu naszkicowałam portret Logana Lermana.
Jak będę miała naprawiony skaner to pokażę wam swoje dzieło, tymczasem napatrzcie się na moją inspirację :


5. Słucham muzyki.
Wczoraj zepsuły mi się słuchawki :(
Odkryłam również kilka nowych zespołów i wykonawców. Najbardziej zaintrygował mnie popularny teraz Ben Haggerty, znany lepiej jako Macklemore. Pomimo tego iż jego muzyka wpadła mi w ucho, podziwiam to jak zaciekle walczy z nietolerancją wobec homoseksualizmu. Nagrał nawet piosenkę na ten temat. Tutaj wam ją przedstawię, a w kolejnym poście może zaprezentuję moją playlistę :)


6. Robię sesję z przyjaciółmi i z siostrą, a także kompletuję swoje ubrania.
Oto przykładowe zdjęcia i stylizacja :




 

Dopada was wakacyjna nuda ? Jak sobie z nią radzicie ?

9 komentarzy:

  1. Mam podobne sposoby jak ty :DD. Jeszcze jem, oglądam anime i gotuję XD!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam ten film, bardzo mi się podobał :) Jednak polska wersja tytułu moim zdaniem ma się nijak :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi jak się nudzi przeważnie sięgam po książki lub zajmuję się bransoletkami z muliny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post ;P)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam cię do Liebster Blog Award :) http://wstroneszczesccia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gotowanie !!! :* najlepszy sposób na nude :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo często. Wtedy albo odwiedzam rodzinkę, albo zamulam przy kompie, ewentualnie nawet idę do kościoła :o :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio oglądałam crazy stupid love, genialny film! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak zamulam od trzech dni. Najczęściej siedzę wtedy na tablecie. Postanowiłam też przeczytać kolejny raz serię Pamiętnik Księżniczki :-)

    life-by-anne.blogspot.com

    my-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń