czwartek, 11 lipca 2013

Niemcy i Dania

Nadeszły wakacje, mam dużo czasu i wiele inspiracji. Nie chcę sławy, potrzebuję tylko akceptacji.Przez ostatni miesiąc wiele się wydarzyło, zmieniło. Jednak (odnosząc się do bloga, opowiadania i Tweeterowej rodziny) wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej :)
Przepraszam za moją długą i niezapowiedzianą nieobecność. Bardzo kocham was wszystkich, brakowało mi moich czytelników.

Na osłodę pokażę wam dzisiaj moje zdjęcia z wakacji w Niemczech i Danii :


























Co stało się u was w czasie mojej nieobecności ??

9 komentarzy:

  1. jak dobrze,że wróciłaś :)

    u mnie też się pozmieniało

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdjęcia i cieszę się, że powróciłaś do blogowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjecia!
    dobrze, że powróciłaś :>

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się zastanawiałam co się z tobą stałoooo! TĘSKNIŁAM T___T! No, kurdę, tęskniłam! Nie wybaczę ci tego, że nas zostawiłaś! Chyba, że mnie przytulisz XD. *hug* Witaj z powrotem i nie odchodź więcej.
    Super zdjęcia z wakacji! Masz super zaglebistą figurę! No, weź ją oddaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze że jesteś już :) zdjęcia cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. HEEEJ :**** Fajnie że już do nas wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ;3
    Fajnie, że wróciłaś ^^

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :).
    Nie martw się, będzie dobrze! ;*

    OdpowiedzUsuń