poniedziałek, 20 maja 2013

Coupleeees

Nadeszła wiosna. Spacerując po okolicy dostrzec można pary okazujące sobie uczucie. No wszystko w porządku jednak problem zaczyna się wtedy, gdy nie możesz znaleźć sobie wolnej ławki, bo wszędzie siedzą cholerni zakochańce...Z perspektywy singla początkowo wygląda to naprawdę denerwująco, ale z czasem zaczyna wprowadzać w stan lekkiego przybicia, który niestety pogłębia się każdego dnia. 
Sama nie chciałam wypowiadać się o miłości, gdyż jest to aktualnie dla mnie bardzo drażliwy temat i mogłabym niechcący urazić ludzkie szczęście, dlatego postanowiłam przeprowadzić krótki wywiad z moim prywatnym ekspertem w dziedzinie uczuć, czyli Devi :)

Czym dla Ciebie jest miłość ?
-  Miłość to pewnego rodzaju przymierze pomiędzy dwoma osobami, które są ze sobą na dobre i na złe. Prawdziwa miłość to taka, która pokonuje wszelkie trudności. Składa sie z zaufania i potrzeby bliskości.

Czy uważasz że miłość pomiędzy dziewczyną a chłopakiem wyklucza ich przyjaźń ?
- Uważam,że miłość to więcej niż przyjaźń. Jeśli kochasz to także spełniasz rolę przyjaciela. Miłość + przyjaźń to idealne połączenie:)

Czy uważasz, że mężczyźni są bardziej wrażliwi niż kobiety ? Kochają mocniej niż my ?
-  Trudne pytanie i ciężko na nie jednoznacznie odpowiedzieć. Każdy jest inny i nie powinniśmy uogólniać.Na pewno meżczyźni są mniej skomplikowani. Myslą prościej. Natomiast kobiety ciągle wymyślają coraz to nowsze problemy. Wrażliwy, kochający facet to wielki skarb, ale tylko gdy miłość jest odwzajemniona i szczera :)

Co myślisz o ludziach obnoszących się ze swoimi uczuciami (np. obściskiwanie się w miejscu publicznym) ?
- Nie jest rzeczą złą okazywanie sobie uczuć, dlatego nie warto zastanawiać się co inni o nas pomyślą tylko po prostu robić to co czujemy. Natomiast osobiście uważam,że mój chłopak musi być równocześnie moim kumplem. W szkole więc prawdopodobnie dałabym mu odpocząć, a na czułości umówilibyśmy się w zaciszne miejsce Mężczyzna powinien odkrywać kobietę i na odwrót, a obściskiwanie się w miejscu publicznym nie jest dla mnie romantyczne. Oczywiście każdy jest inny .

A co z kolei myślisz o byciu singlem ?
- Lubie ten stan Czuje się wolna i niezależna. Najlepsze jest to,że nie tęsknie i mogę skupić się na sobie i swoich przyjaciołach. Czasem jednak nachodzi to okropne uczucie pustki i znów odpływam w marzenia, o tym jedynym...











Jaka jest wasza definicja miłości ?

24 komentarze:

  1. Zgadzam się z tym co napisała Devi :). Świetny i ciekawy post!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wywiadzik ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy wywiad :)
    ja nie wypowiadam sie na temat miłości.
    obserwuje i zapraszm --> doniadominikam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłość to przede wszystkim mocna i trwała więź łącząca ludzi i z byle powodu nikt i nic jej nie przerwie :) Świetny post :*
    Zapraszam do mnie :)
    http://blog-o-modzie-tori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłość to bycie ze sobą na dobre i na złe :) bardzo podoba mi się odp. na pytanie co myśli o byciu singlem, bo myślę podobnie, niby się cieszę, ale czasem przychodzą takie dni, że chce się mieć tego kogoś bliskiego :P

    OdpowiedzUsuń
  6. dlaczego dodajesz notki tak bardzo rzadko?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog :)

    matalenowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa notka ;)
    Zapraszam do mnie: my-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłość to przyjaźń i większe uczucie w jednym. Druga połówka to osoba bliska sercu, której można powiedzieć wszystko, obejmując ramieniem. No coś pięknego po prostu :D
    Fajny wywiad :)

    alleksann-alleksann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Devi, dobrze to ujęła. A z tym wywiadem to bardzo fajny pomysł. Ja sama także nie wkraczam na ten grząski grunt, więc pozwolisz, że się nie wypowiem co do miłości. Ale za to nie ma przeszkód, żebym powiedziała coś o blogu. Dawno temu już tu byłam,ale to było dawno i nieprawda. Piszesz bardzo ciekawie, na prawdę aż chce się więcej. Wygląd bloga taki przejrzysty i jasny, więc przypada mi do gustu. Bardzo fajnie, baardzo ;)
    Życzę Ci wielkiego sukcesu, pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi :)


    http://zuuza-my-memorable-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that I have really
    enjoyed surfing around your blog posts. In any case I'll be subscribing to your rss feed and I hope you write again very soon!

    Look into my web blog ... mip manual strap tensioner

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi it's me, I am also visiting this website on a regular basis, this web page is in fact fastidious and the viewers are genuinely sharing good thoughts.

    My weblog ... excema treatment

    OdpowiedzUsuń
  13. Chłopak na 4 zdjęciu jest przesłodki:)
    Wywiad ciekawy, każdy inaczej odczuwa miłość:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy nastepna notka ???? ;3 :* =>

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój blog jest świetny ; *


    http://meela-faszzion-style.blogspot.com/ < --- bardzo mi zależy na obserwatorach i komentarzach jak byś mogła to zareklamuj ; ))

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj . ! Zostałaś nominowana do LA . Musisz nominować kolejne kilka blogów resztę informacji znajdziesz tu : http://meela-faszzion-style.blogspot.com/2013/06/moja-pierwsza-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedy masz zamiar dodać kolejny post? znudził mi sie twój blog przez to że dodajesz tak zadko posty :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej tutaj Carrie D, która z przyczyn osobistych musiała zablokować tamtego bloga. Byłaś jego obserwatorką więc informuję Cię, że powstał mój nowy blog o innej nazwie. Mam nadzieję, że nie stracę twojej osoby, jako stałej czytelniczki. Zapraszam do obserwowania nowego bloga . Jeśli zaobserwujesz, powiadom mnie o tym, a na pewno się odwdzięcze z tego konta.
    XOXO Karla
    karladreamsworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo czekam na nowym wpis, bo ostatnio dość długo Cię tu nie było, aż pomyślałam, że pewnie zawiesiłaś blogowanie, co byłoby wielką szkodą :P

    Ps: odp. na Twój komentarz znajduje się na moim blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mądrze napisane. Bardzo rzadko zdarzają się tak mądre posty. Gratuluję!

    Psst! Zastanawiałaś się kiedyś, jak to naprawdę jest być gwiazdą? Patrząc nie tylko na blaski, ale i cienie takiego życia? Zapraszam - http://aleeexsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń