poniedziałek, 29 kwietnia 2013

I like this

Wiosna za oknami, słoneczko świeci, a wiatr wieje jak (zachowując kulturę słowa) porąbany. Wkurza mnie gdy muszę 47385965293 razy poprawiać fryzurę, a i tak po 2 sekundach mam wszystkie włosy na twarzy.
Możecie wyobrazić sobie minę człowieka, który parzy na nastolatkę czeszącą się na środku chodnika i przeklinającą swój wygląd. Nadzwyczaj zabawny widok.
Tak czy inaczej, udało się nam z Alex zrobić kolejną małą sesję zdjęciową i muszę nieskromnie przyznać, iż jestem zadowolona z efektów (wg mnie najlepsza spośród ostatnich trzech).
Stylizacje wiosenne - lekkie. Mam nadzieję, że wam również się spodobają.

Lily (od idealnie ułożonej grzywki do czupiradła - chronologicznie) :






Sweterek (blady róż) : Vero Moda
Bluzka (miętowa) : H&M
Skórzane spodnie : Cubus
Baletki : CCC
Naszyjnik : I am
Okulary przeciwsłoneczne : House


Alex :




No i nasz mały montaż na deser :


To była pierwsza notka, w której dokładnie opisałam swój outfit :)


Podobają wam się takie notki ? Chcecie więcej sesji i stylizacji ?

21 komentarzy:

  1. Dobrze dobrałaś strój ;D bardzo mi się spodobał
    Wpadnij do mnie jak bd miała chwilkę http://neverrgiveupp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia:) Obserwuję c: http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie, że tak ;-) uwielbiam oglądać zdjęcia i szukać inspiracji do własnego ubioru :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty jesteś taka śliczna, no kurczę, no! ♥
    Dodawaj więcej zdjęć, a te nogi.. *______*

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za ślicznotki! *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne !!!!!!!
    Wiecej stylizacji ;p
    http://onedreamoneway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm, lalunie :D mi się podobają, dawaj takich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mrrr;**
    Szaał :) Bardzo ładne stylizacje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominuje cie do Liebster Award!
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/
    Pozdrawiam.
    Abyś się dowiedziała dałam adres mojego bloga bo tam jest wszystko opisane o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia i stylizacje *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne jesteście ^^ fajowy blog ... co do opisów to się przydają jak najbardziej. zapraszam do mnie :D http://inspirations-marcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądacie :)
    Jasne, dobry pomysł ze stylizacjami.
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tym razem twoje wdzianko bardziej podoba mi się od wdzianka Alex! Ślicznie *____*. Mi się takie notki podobają <333, a poprawianie fryzury znam, nie martw się XD.

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz fajny styl\
    moda-ma-zasady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Skąd ja znam to poprawianie fryzury :)
    Bardzo ładne te zestawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG mnie tez wnerwia ciągłe poprawianie fryzury... Twoja stylizacja bardzo fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietne wiosenne foty:)
    Zapraszam na nowy wpis kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę fajny blog. Będę zaglądać tu częściej.
    Zapraszam do mnie:
    http://filminmyheart.blogspot.com/
    Może zostawisz po sobie ślad ;)

    OdpowiedzUsuń