sobota, 18 maja 2013

Warszawa - wycieczka

Ach nareszcie wróciłam. Po wielu przeżyciach i doznaniach, które wiązały się z dojrzałymi przemyśleniami w końcu jestem gotowa coś dla was napisać. 
Na wstępie chciałam podziękować Devi, za to, że wyręczyła mnie jakiś czas temu. Bardzo spodobał mi się jej post, a po komentarzach mogę spokojnie stwierdzić, że wam też :)
Jak zapewne wiecie byłam ostatnio na wycieczce w Warszawie. Naprawdę wspaniały czas.
Poniżej przedstawiam wam zdjęcia z wyjazdu (autorzy fotek są różni, w większości jest to Aśka, której również za wszystko dziękuję).

Dzień pierwszy (wtedy najbardziej chciało się robić zdjęcia - przepraszam za jakość niektórych) :

Odpały czas zacząć
Bardzo spodobał mi się ten obraz - ukazuje taką kobiecą siłę
Pomnik Chopina
Mmm kocham widoki z Pałacu Kultury
Stadion Narodowy :)





Dzień drugi (cały w Centrum Nauki Kopernika) : 

Serce i rozum <3
Lekcja chemii = ZROBIŁAM STYROPIAN ^^
Dziewczyny też zrobiły STYROPIAN :D
Geniusz od siedmiu boleści ^^
Trochę więcej Kopernika
I jeszcze więcej...



Dzień trzeci + pokój (tutaj już się totalnie nie chciało robić zdjęć) :


Kocham to miejsce *_*
No i nasz pokój (spały tu 4 osoby ^^)

Samojebka w lustrze na pożegnanie :) 


Wycieczka udana, a teraz czekam na kolejną - tym razem do Niemiec ! :D
_____________________
Za chwilę zabieram się za komentowanie waszych blogów, gdyż dosyć dawno nie było mnie na Bloggerze :)

 Jak wy spędziliście ostatni czas ?

14 komentarzy:

  1. Ojeju ale zazdroszczę tej wycieczki!:)
    Haha, uwielbiam Centurm Kopernika! Byłam tam już 2 razy, bo na szczęście mieszkam blisko Warszawy :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjecia, bardzo pozytywne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam wymianę, z Węgrami i Hiszpanami. i byliśmy w tych samych miejscach. :p tak jak ty też nie mogę doczekać się kiedy polecę ich odwiedzić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie że wróciłaś ; 0 śliczne zdjęcia ; )
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! To dobrze, że już wróciłaś!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam we wrześniu i wydaję mi się ,że byłam w tym hotelu co ty ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym pojechać kiedyś do Centrum Nauki Kopernika ;D
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że wróciłaś. Zdjęcia świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj z powrotem <3! Tęskniliśmy!
    Robiliście styroooopiaaan *_____* też chcę robić styropian! XD haha

    OdpowiedzUsuń
  10. Tęskniliśmy ! ;D piękne zdjęcia, ostatnie świetne ! ;D hahaha ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i widać ,że masz cudowne przyjaciółki.Zajrzysz proszę na blooga: http://sswagitout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń