piątek, 26 kwietnia 2013

Wycieczki

Ostatnio ciągle piszę o Justinie, wstążkach, opowiadaniu itp. Dzisiaj postanowiłam trochę odbiec od tego tematu, gdyż wiem, że nie wszyscy moi czytelnicy są Beliebers ;)

Zapewne wiele z was pamięta moją euforię wywołaną odliczaniem dni do wymiany uczniowskiej. Pewnie kojarzycie również zdjęcia, które zamieściłam zaraz po wyjeździe niemieckiej koleżanki. W moim mieście była świetna zabawa, a teraz role się odwracają.
Wielkimi krokami zbliżają się dwie niesamowite wycieczki !

Pierwsza odbędzie się zaraz po weekendzie majowym (7/8 maja - oczywiście zgubiłam gdzieś plan). Pojadę wtedy z moją klasą do Warszawy. Może to dziwne, ale jeszcze nigdy nie byłam w stolicy. Przed nami kawał drogi, a wyjeżdżamy około godziny 3.30 rano ! Nie mam zielonego pojęcia jak uda mi się wstać tak wcześnie. Najciekawszą atrakcją będzie nowe "Centrum Nauki Kopernik".









Natomiast jeśli chodzi o drugą wycieczkę to będzie ona oczywiście dłuższa. Na początku czerwca jadę w ramach wymiany uczniowskiej na jakieś 10-12 dni do Flensburga na granicy Niemiec i Danii ! Poza plażą, morzem i słońcem pojedziemy prawdopodobnie do jednego z najlepszych wesołych miasteczek w Niemczech, czyli do "Hansa Parku".




 




Nie mogę się doczekać !


A wy gdzieś jedziecie ? :)

13 komentarzy:

  1. Ja chcę do tego parku ! *-*
    A w Koperniku byłam już dwa razy, bo w sumie mam blisko :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym centrum już byłam :). Tam jest świetnie!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście do Polski na 6 tygodni! w czym do Oliwii na tydzien, ona do mnie na tydzien i potem same do Szczwnicy - na granicy ze Słowacją.
    Na początku września może Turcja lub Tunezja :)

    www.polishtroublemakers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się, ja też nigdy nie byłam w Warszawie ;) wypadałoby kiedyś pojechać. Fajnie ci. Ja nigdzie nie jadę, będę się kisić w domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę do tego parku! ♥

    life-juulyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze? To nie mam jakiś konkretnych planów, co będę robić. Wiem tyle, że 5-7 czerwca jadę do Niemiec na wymianę, a potem na Tropikalną wyspę, potem mamy jeszcze jakąś dwudniową noc filmową, komers i te sprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o w Warszawie jest super :)
    byłam we wrześniu

    OdpowiedzUsuń
  8. ale wy macie fajne wycieczki! My tylko jedziemy po raz setny do oceanarium ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. już Ci zazdroszczę ;-) też bym sobie wyjechała chociaż do Niemiec. Mnie czekają prywatne podróże do Torunia, Ełku, Wrocka i Lednia obowiązkowo, hihi :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym pojechać do tego centrum nauki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja byłam w stolicy, ale daaawno temu, ze cztery, pięć lat temu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę wycieczek ;D zapowiadają się ciekawie.
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam http://neverrgiveupp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jadę w czerwcu na 2 wycieczki, pierwsza w Bieszczady i na Ukrainę, a druga do Warszawy właśnie :)

    OdpowiedzUsuń