niedziela, 21 kwietnia 2013

Fioletowa wstążka

Na Twitterze organizowana jest bardzo ładna akcja, dzięki której fani z różnych zakątków Polski będą mogli się poznać i odnaleźć. Nie dotyczy to tylko Beliebers, ale wszystkich współczesnych fandomów.

O co chodzi ?
Chodzi o to, że wielbiciele danego artysty / zespołu / organizacji itp. będą nosili na nadgarstku wstążki w poszczególnych kolorach. 
Akcja jest organizowana głównie na wakacje (wtedy wiele ludzi wyjeżdża do innych miast i łatwiej poznać kogoś nowego), jednak niektórzy (w tym ja) rozpoczynają ją już od dzisiaj.

Moim zdaniem akcja jest bardzo ciekawa i pomysłowa.
Nikt nie obnosi się za bardzo ze swoimi przekonaniami, przez co nie ingeruje w opinię publiczną, jednocześnie nie narażając się na odrzucenie, czy wyśmianie. Owa wstążka jest jedynie skromnym symbolem, który rozszyfrują jedynie nasze bratnie - nieznajome dusze.
Dzięki temu małemu gadżetowi, który możemy kupić za 20 groszy w zwykłej pasmanterii, poczujemy się dumni i szczęśliwi, że należymy do danego fandomu i nie musimy się z tym ukrywać.

Przedstawiam wam POTWIERDZONY plan dotyczący kolorystyki wstążek :

Directioners - czerwona
Beliebers - fioletowa
Mixer - różowa
Roomies - brązowa
Selenators- niebieska
Lovatics- zielona
Swiftie- biała
Rihannanavy - ciemna zielona
TVDfamily - Czarna
Sheeranator - pomarańczowa
Brats - Szara
Smilers - kremowa
Rushers - granatowa
Barbz - Ciemny róż
Arianators- turkusowa
Prisoners - żółta
Skoczykoholik - neonowa zieleń
Janoskianators - złota
Angels - srebrna
Mahonies - łososiowa
Animals - miętowa
Lanatic - ciemny bordowy
TwitterFamily - ciemny niebieski (piszemy na niej swoją nazwę,np. @luuvmybiebs)

Tutaj macie szczegóły kolorów : http://twitlonger.com/show/n_1rjt33g

__________
Organizatorem tej genialnej akcji @luvmyjai@KaynArmy i jestem im za to bardzo wdzięczna ^^

Na razie kilka inspiracji, a po egzaminach pokażę wam moją prawdziwą wstążkę, na moim prawdziwym nadgarstku hahah ;3








 



Bierzecie udział w akcji ? Jaki kolor wstążki byście wybrali ?

____________________
A jeśli chodzi o opowiadanie, to bardzo gorąco dziękuję wam, za wszystkie komentarze. Nie spodziewałam się takiego zainteresowania ^^
II część #MyStoryPolishBelieber pokaże się 24 kwietnia (środa), ok. godziny 21.00.

32 komentarze:

  1. Naprawdę genialna akcja! Powodzenia na egzaminach!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że pomysł z tą akcją jest genialny! ;D
    Życzę powodzenia na testach! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. akcja ciekawa chyba skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WRESZCIE MI KTOŚ WYTŁUMACZYŁ O CO CHODZI Z TĄ AKCJĄ,HAHA !
    Dzięki *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Akcja świetna <3 Ja bd miała fioletową. Akcję organizuje @luvmyjai i po 21 będzie już oficjalna lista kolorów do fandomów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja będę miała fioletową (choc belieber nie jestem), czerwoną no i tą niebieską (twitterfamily) ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Super akcja, naprawdę, aczkolwiek nie wybrałabym żadnej z wymienionych wstążek. Wiem zaledwie kto to jest Rihanna, Bieber i One Direction, resztę nazw - pierwszy raz w życiu słyszę O____o. Ta muzyka to raczej nie moje klimaty ;))), ale pomysł naprawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie nie planuje brania udziału w akcji, ale z tych wszystkich wybrałabym czerwoną, bo chłopaki z One Direction śpiewają naprawdę genialnie :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma coldplayers nie podoba mi się ;c

    a tak serio to spoko akcja

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo Cię za to podziwiam, w moim otoczeniu już 13 chodzą nawalone ;/ także żenada.

    spoko akcja ;3 naprawdę świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia! trzymam kciuki!
    hmm... jesli mialabym wybrac to moze ciemna zielen ;>?

    +obserwujemy? daj znac u nas :)
    www.polishtroublemakers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego co wiem to Lovatic mają kolor lila. Już chciałam zamawiać. Na tt jest z 15 podziałów. ehhhh :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo nie słyszałam o tej akcji ! Na pewno wezme udzial !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja będę mieć złoto-czerwone >D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ciemnoróżową (Barbz) Suuupcio akcja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. a zespoły takie jak Black Veil Brides i 30 Seconds To Mars jakie mają nosić wstążki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się zastanawiam :)

      Usuń
    2. Wiem, ze fani blqck veil brides maja miec czarne z bialym napisem BVBarmy :)

      Usuń
  17. Dobra akcja ja będę nosić czerwoną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No wszystko fajnie i wgl... tyle że brązową wstążkę mają nosić koniarze, osoby jeżdżące konno i jest to już ustalone!!! :)https://www.facebook.com/photo.php?fbid=388078284638607&set=a.387765688003200.1073741826.387761558003613&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  19. http://tinypic.com/view.php?pic=153uz3t&s=4 - mam pytanie powie mi ktoś jak nazywa się kolor z numerem 12?

    OdpowiedzUsuń
  20. Beliebers <333333333

    OdpowiedzUsuń
  21. a czy fanie Star Wars mają wstążki? bo słyszałam, że mają granatowe plecione z żółtym.

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiadamiam tylko że fani Green Day mają jasny zielony!

    OdpowiedzUsuń
  23. a little monsters fani lady gagi ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja będę miała ciemno bordową ;3

    OdpowiedzUsuń