wtorek, 26 marca 2013

WYMIANAA

Hejj kochani.
Od jakichś 20 dni nie dodawałam notek, ale naprawdę tyle się działo.
Teraz wchodzę na mojego bloga, czytam wasze komentarze i dowiaduję się, że jestem w Bravo Girl.
Statystyki poszły znacznie w górę. Bardzo się cieszę i jutro lecę do kiosku kupić gazetę :)

Tyle rzeczy do opisania, nie wiem od czego zacząć.
Hmn...jak zapewne wiecie, po długim oczekiwaniu w końcu przyjechała do mnie wymienniczka z Niemiec. Mieszkała w moim domu 9 dni i bardzo się zaprzyjaźniłyśmy. Poza nią, poznałam wiele innych fajnych osób, byliśmy w ciekawych miejscach i ciągle się śmialiśmy.
Nie mogę się doczekać czerwca, bo wtedy to ja do niej pojadę (Mieszka na granicy Niemiec i Danii = PLAŻAAAA I WAKACJEEEE).

A teraz kilka zdjęć z wymiany :














Powiedzcie mi jeszcze, kto był na wczorajszym koncercie Biebsa w Łodzi i kto z was ma Twittera ?

15 komentarzy:

  1. Zdjęcia są super! Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę wymiany
    do mnie w czerwcu przyjedzie ktoś ze Słowacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Musiało być naprawdę super:) Obserwuję. http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam twittera, ale na koncercie nie byłam : ((((
    Zazdroszczę, że macie takie wymiany ! ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta wymiana! Ja nie byłam na koncercie, ale możesz do mnie zawitać: @nicesmoothies

    nicesweetsmoothies.blogspot.com
    zdjęcia, moda, kuchnia, życie, spostrzeżenia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam na koncercie ale mam tt : sandy14o4
    Też widziałam Cię w BravoGirl :P

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog! Niestety nie byłyśmy na koncercie.. :/
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie byłam...
    Ale moje koleżanki były i jedną tancerka JB wzięła do Diamonds;]
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna ta wymiana ;) mam tt ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ci fajnie! zazdroszczę!
    i gratuluję pojawienia się w Bravo Girl:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebiście :3
    http://inguskaa.blogspot.com/
    +obserwuję
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie widziałam Cię w Bravo Girl, zazdroszczę. :)
    Świetny post, fajnie, że masz tą wymianę. :>

    http://loveonlytofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulujęę :):)
    ;***
    Już niedługo w telewizji będize o Tobie mowa :**:)
    Pozdrawiam ;):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny blog i ciekawe posty! :)
    Lubię tutaj zaglądać.
    Zapraszam: thomsoon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie wymiany są fajne, aż pozazdrościć. W taki sposób najlepiej człowiek uczy się języka ;-) życzę miłego zbliżającego się już pobytu w Niemczech. Viele Grüße! :D

    OdpowiedzUsuń