środa, 27 marca 2013

Bravo Girl & Believe Tour

Wczoraj dowiedziałam się od was, że wydrukowali mojego bloga w Bravo Girl. Dzisiaj rano bez wahania pobiegłam do kiosku (jeszcze przed szkołą) i kupiłam gazetę. Nawet nie wiecie jak wielka jest moja radość. Taki mały gest a cieszy :)

Oto dowód hue hue :



Kolejną rzeczą jaką chciałabym poruszyć, jest poniedziałkowy koncert Justina Biebera, na który niestety nie pojechałam. Mimo wszystko śledziłam relacje z występu na bieżąco, a moja euforia była ogromna (co najmniej jakbym tam była). Oczywiście jestem Belieber - normalnie się z tym nie obnoszę, ale również nie ukrywam. Kto jest obeznany w temacie zauważył pewnie, że w tytule mojego bloga przedstawione jest dosadnie słowo "SWAG". Na temat moich odpałów opowiem wam może jednak w innych postach ;)

Wracając konkretnie do koncertu - chcę wam pokazać wideo, które totalnie mnie rozwaliło. Przedstawiona jest na nim polska psychofanka JB, która jako pierwsza w historii wbiegła na środek sceny podczas występu.

Polska zawsze spoko ;3

17 komentarzy:

  1. Gratuluję tego wyróżnienia w Bravo Girl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sandra wybiegła, hahaha ♥

    nicesweetsmoothies.blogspot.com
    moda, życie, fotografie, kuchnia, spostrzeżenia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Filmik mnie rozwalił ;). Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, a co zrobiłaś, że cię wydrukowali? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, gratuluje -^____^- z jakiegoś powodu musieli dać tam twojego bloga <3 znaczy, że im się podoba! Łiiii~!
    Co do koncertu. CÓŻ XD. Polska, jak to napisałaś haha. Ja jakoś osobiście niezbyt lubię jego piosenki, a go to nawet nie znam, więc... Cóż. Nie będę się wypowiadać, bo nie mam nic do powiedzenia XD. Witaj z powrotem ^___^

    OdpowiedzUsuń
  6. Przynajmniej masz pasje w życiu:D:D jednak Patrycje zawsze mają zwariowane pomysły na życie:* Patrycha Z.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie,że napisali o Twoim blogu

    co do koncertu JB ,dużo moich koleżanek było ,ja nie byłam

    ale wciąż się jaram wrześniowym koncertem mojego ukochanego coldplay ,tak jakby to było wczoraj

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha ta sandra (ktora wbiegla) jest naprawde ... xd

    OdpowiedzUsuń
  9. hejka Dziękuje za komentarz i gratuluj takiego sukcesu :)
    :

    Pozdrawiam
    http://lamyporady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże, jak można wpaść tak na scenę :D Wiesz może co się później z nią stało? Osobiście to nie jestem aż tak w temacie Justina, ale strasznie denerwuje mnie obrażanie go na każdym kroku. Nawet mój katecheta(który pochodzi z Łodzi) powiedział, że wstydzi się teraz swojego miasta.
    Nosz kurde... A tak w ogóle to cieszę się, że jesteś w gazecie: )


    http://seranity-mitty.blogspot.com/ - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Również niestety nie pojechałam na koncert -.-
    Ale podziwiam tą dziewczynę co wbiegła na scene,hahahaha :D
    Zazdroszczę bloga w gazecie ale jednocześnie gratuluje ! :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje, fajny post;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mnie nie było na koncercie ; cc.
    Załamka. No, ale na następny pojadę na pewno ; * < 333
    Gratuluję Ci i zapraszam do sb :
    http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/
    + obserwuję <333

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kupuję BG, ale gratuluję publikacji c:
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. ale wydrukowali, bo się spodobał, to prawdziwe wyróżnienie :) ja już chyba jestem za stara na zgłoszenie :D

    OdpowiedzUsuń