czwartek, 28 marca 2013

Grzywka - wróg czy przyjaciel ?

Grzywki wszędzie. Zaczęło się od "emo dziewczynek", które zamiast twarzy miały włosy. Teraz niestety większość z nas posiada grzywę (co najmniej jak u konia), która zasłania nasze oczy. Nie mówię, że posiadanie tego rodzaju uczesania jest czymś złym, bądź brzydkim - sama również je mam. Powoli jednak zaczynam z tego wyrastać. Kilka tygodni temu postanowiłam spiąć moje włosy do góry i oto wielkie odkrycie : MAM CZOŁO ! :O ZOBACZYŁAM ŚWIAT ;3
Nagle zaczęłam dostrzegać minusy posiadania grzywki :
- Często się nie układa
- Psujemy sobie wzrok
- Grzywka sprawia, że skóra na czole nie oddycha i pojawiają się niedoskonałości
- Chowamy nasze prawdziwe piękno
- Ograniczamy pole widzenia, dostrzegamy tylko część świata
- Wrażenie obciętej twarzy

Wiem, że moda jest modą i jak już wyżej pisałam, nie twierdzę, że grzywki są brzydkie.
Szkoda jednak, że nie ma czegoś takiego jak np. "DZIEŃ BEZ WŁOSÓW NA TWARZY".
Mam do was prośbę - w wolnej chwili spójrzcie w lustro i podnieście włosy do góry, przyjrzyjcie się sobie, a następnie rozejrzyjcie się dookoła. Co nie, że jaśniej ? ;)

Powiedzcie mi jeszcze, co wolicie :

To ?







Czy to (część z nich też ma grzywki, ale nie zasłaniają one twarzy) ?











24 komentarze:

  1. Świetna notka! Ja jakieś 2 lata temu miałam prostą grzywkę, a teraz codziennie spinam włosy do tyłu :). Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. trochce Cie nie rozumiem. To nigdy nie spinalas wlosow nawet w domu? Ja mam grzywke, ktora mnie strasznie denerwuje, spinam roznie, czasem ja ukladam - czyli albo sie sama uyulozy albo ja spinam, jesli czolo nie oddycha to najszczesciej mamy tradzik na nim - vczyli dalej skrywamy to pod grzywka-bledno kolo : O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie:) ale masz racje cos o konskich grzywach pisalasxd u mnie w szkole wlosy z dajmy lewej strony(wlosy juz nie grzywka)przenosza dziewczyny na prawo i calusienkie czolo zasloniete, lakier i hey ho lecimy! okropnie to wyglada, ja czasem rozdzielam grzywke o w ten sposob :http://wwwrbd.blox.pl/resource/Obraz972.jpg :)

      Usuń
    2. hahaa, dokladnie! :D ja jak mialam dluzsze wlosy to to fajnie wygladalo, ale zachcialo mi sie sciac raz i potem 2 i teraz mam tak beznadziejnie pocieniowane, ze grzywke tez musze dawac do tylu, albo na bok tak zwijam sobie haha :) ale mimo wszystko jak mi sie uda teraz rozlozyc w ten sposob jaki pokazalm wyzej to jestem zadowolona :P

      Usuń
  3. ja mam grzywkę i mnie już denerwuje ;P

    http://agaa-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kiedy dziewczyna ma ładną grzywkę. Chyba dlatego, że sama jej mieć nie mogę :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam właśnie na odwrót - nie mam grzywki, a chcę ją mieć :) 3 albo 4 lata temu pozbyłam się grzywki i z chęcią bym do niej teraz wróciła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam czoło - 6 cm. wysokie. więc mam grzywkę. Od 7 lat nie spinałam włosów do tyłu. Psycha siada, ludzie mówili "jakie masz wielkie czoło :O" "bosz, lotnisko nie czoło"... teraz staram się chodzić z odsłoniętym czołem, żeby się przyzwyczaili.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam grzywkę i na bok i prostą, ale jednak to nie dla mnie. Fajnie to wygląda, ale nie u każdego :) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś grzywkę, asymetryczną, jednakże wcale nie było mi w niej do twarzy i zapuściłam ją. Jestem zadowolona:) Obserwuję. http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No, cóż, niektórym bez grzywki do twarzy! Ja np. wyglądam okropnie bez grzywki XDD. A swoją mam odkąd skończyłam 2 latka ^___^ miałam zawsze taką prościutką, ale dopiero od roku mam na bok, bo nie chciało mi się ścinać i zapuściłam, zgarniając ją na bok! XD Grzywki są fajne, ale to, co piszesz o ich wadach - to niestety szczera prawda...

    OdpowiedzUsuń
  10. Od zawsze bylam wrogiem grzywki jednak kobieta zmienna jest wiec kilka lat temu sama ie na nia skucilam, moje czolo jest wysokie wiec bylo ok, jednak duzo przy nij pracy, ja od zawsze nosze wlosy na bok i dluzsza 'grzywke' i przy takiej zostane ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie noszę i nie mam zamiaru nosić. : D

    nicesweetsmoothies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam grzywkę na bok i ją lubię :)

    nie wyobrażam sobie bym nie miała grzywki

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja mam grzywkę na bok i ją lubię, bo inaczej uważam, że wyglądam jak nie powiem co xD
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. PODOBAJĄ MI SIĘ GRZYWKI NA BOK, ale to każdemu nie jest w takiej dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się grzywki nie podobają za bardzo, w sumie sama ją mam [straasznie zapuszczoną bo stwierdziłam, że nie chce mieć żadnej grzywki i będę zapuszczać włosy] ale zawsze odsłaniam twarz bo jednak tak lepiej się wygląda. Wkurza mnie najbardziej w niej to że leci mi na twarz.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam taką właśnie grzywkę co nie zasłania mi twarzy, więc mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam nie mam grzywki i się ciesze , bo przynajmniej nie muszę narzekać , jak to moja grzywka dziś się źle układa ;pp
    Wpadnij , jeśli masz ochotę ^^
    http://world-close-in-my-head.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia.
    Ciekawy i post :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam grzywkę na bok ale wszystko widzę xd Nie podoba mi się emo grzywka. Raz ułożę ''tak jakby przez całe czoło'' a raz jak na tych drugich. Nie lubię spinać grzywki, mam kręcone włosy i nie wygląda to najlepiej. Mogę być bez grzywki ale wtd tzw firany Grzywka podzielona na 2 części. Prawo i lewo : )

    OdpowiedzUsuń
  20. mam i lubię mieć grzywkę skośną, czuję się wtedy ładniejsza :D ale w domu spinam bo mnie denerwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię ten bloog! <3

    OdpowiedzUsuń