wtorek, 26 lutego 2013

Paplanina

Na wszystkie komentarze odpowiem, jak tylko znajdę chwilę czasu. Na razie mam totalne urwanie głowy. Tyle sprawdzianów, kartkówek, pytania, projektów, nauki, spraw związanych z wymianą uczniowską, przygotowań do bierzmowania, zajęć dodatkowych, zadań domowych, sprzątania, pracy przy pensjonacie, opieki nad siostrą...ach mogłabym wymieniać w nieskończoność.
Wczoraj byłam na fakultetach historycznych - trwały 3 godziny, później pobiegłam na spotkanie do bierzmowania. Wyszłam z domu o 7.30, a wróciłam o 18.30.
Dzisiaj kolejne spotkanie dodatkowe - wymiana z Niemcami - myślałam, że dowiem się czegoś więcej, ale nie ma jeszcze konkretnego planu i tak na prawdę jestem w punkcie wyjścia. Po tym jakże "owocnym" przedsięwzięciu udałam się na korepetycje z matematyki. Jeśli chodzi o godziny poza domem to były bardzo podobne do wczorajszych. Jutro zapowiada się nie lepiej.
Mobilizuje mnie fakt, że wymienniczka przyjeżdża niedługo, a jak się pojawi to nie będzie już czasu na naukę. Muszę teraz zarobić kilka dobrych ocen, żeby potem nie mieć problemów.
Niestety jestem typem leniwej marzycielki i bardzo trudno jest mi się skupić na nauce. No, ale życzcie powodzenia, bo nie mam teraz innego wyjścia niż się edukować :)

Trochę motywacji / inspiracji :





 


A jak wasze życie? Dajecie radę? 

10 komentarzy:

  1. Mój tryb życia określiłabym jako karuzela, ciągle w biegu, ale się cały czas się kręci, tylko na chwile zwalnia ..
    Też dużo nauki z dniem coraz więcej..
    U mnie rutyna dom, szkoła,trenig dom skzola trening
    Zycze ci powodzenia w nauce ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Pragnę weekendu jak jeszcze nigdy!! Pierwszy tydzień po feriach, a ja już mam dość. Pogoda mnie dobija, mokro i wszędzie chlapa -,- obserwuję i zapraszam: http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam dużo sprawdzianów i w ogóle ostatnio,masakra..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w szkole! Super inspiracje! Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam mnóstwo testów -.- Powodzenia ;) Fajna notka :3
    http://aczuuu.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, to musisz się niestety wziąć do roboty z nauką ;)). Co do twojego określenia "leniwa marzycielka". Oh, jakbym czytała o sobie XDDD.

    OdpowiedzUsuń
  7. ta... też mam coraz więcej na głowie -.-
    ale wymiany ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest ciężko ,ale jakoś się trzymam

    OdpowiedzUsuń