poniedziałek, 25 lutego 2013

A la Taylor Swift.

Wiele z was zaznaczyło pod wczorajszym postem, że woli sukienki od spodenek. Ja również je uwielbiam. Są praktyczne, dziewczęce i nadają się właściwie do każdej figury (przyznaję, że bardzo krótkie spodenki lepiej wyglądają na szczupłych). Ponieważ kroi i fasonów sukienek jest bardzo dużo, nie będę się zagłębiać w ich przedstawianie i omawianie. Pokażę wam mój ulubiony styl sukienek.

Najbardziej podobają mi się zwiewne, koronkowe, kwiatowe sukienki o jasnych kolorach. Taki styl nazywam: 'a la Taylor Swift'.
 














A dlaczego 'a la Taylor Swift ? :






Jaki jest wasz ulubiony sukienkowy fason/styl?

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam styl Taylor, tak samo jak piosenki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju genialne są ! *_*
    nosiłabym *_*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuuuuuuuudne! Pozdrawiam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek na drugim zdjęciu świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnee *-*
    Zapraszam na mojego bloga: http://wanka-wana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Białe najlepsze *___* szczególnie 3,4,5. Kocham sukienki i z chęcią zapełnią moją szafę nimi na lato <333

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienki są świetne. gdyby rozdawaliby je gdzieś za free wzięłabym wszystkie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chodze za dużo , to nie mam ulubionego fasonu ;p
    dzastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie taki ,mam kilka takich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie delikatne koronkowe sukienki choć rzadko kiedy noszę coś innego niż spodnie;)!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne *_*
    Ja nie chodzę w sukienkach, to rzadkość ;)
    Ale pooglądać mogę z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za komentarz ♥ aż poczułam, że płoną mi policzki, gdy go czytałam. takie komentarze są dla mnie naprawdę bardzo, bardzo ważne, niesamowicie motywują mnie do dalszego pisania i prowadzenia bloga :) jeszcze raz bardzo dziękuję! ♥

    PS. ja najbardziej lubię sukieneczki lekko podkreślające damskie atuty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taylor Swift, ech, ubóstwiam ją ♥
    Ja za bardzo nie lubię spódnic i sukienek,
    ale to co nosi Tay jest śliczne ♥

    setny-blog-o-zyciu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ladne takie delikatne
    its-olivia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Delikatność jest glamour hehehe. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Taylor świetnie się ubiera! UWIELBIAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności :) mogłabym sukienkami zapełnić CAŁĄ szafę ;) szkoda, że u nas nie ma pogody! Osobiście wolę bardziej kolorowe sukienki z KORONKOWYMI detalami, ale te też są OK

    OdpowiedzUsuń