niedziela, 24 lutego 2013

Krótkie spodenki

Dziękuje wam bardzo za 30 komentarzy przy ostatnim poście , 4810 wyświetleń i 116 obserwacji. Nie piszę zbyt często i regularnie, ale motywujecie mnie do tego <3

Wiem, że za oknami śnieg i mróz. Mimo to mój dzisiejszy post chciałabym poświęcić czemuś, za czym bardzo się stęskniłam. A mianowicie - krótkim spodenkom, szortom. Nie mogę się doczekać, kiedy na dworze będzie wystarczająco ciepło, żeby można było wyjść w szortach i rajstopach, a później już tylko w samych szortach. Jest tak wiele nowych wzorów i patentów, że naprawdę można się pogubić. Stylizacji wystarczy dla każdego i myślę, że większość z was znajdzie swój ulubiony styl wśród pokazanych inspiracji.

Krótkie spodenki i rajstopy :







Do wyboru, do koloru :















Też stęskniłyście się za krótkimi spodenkami, a może wolicie sukienki ? Który wzór podoba się wam najbardziej ?

26 komentarzy:

  1. wolę krótkie spodenki, ale sukienki też mogą być:) http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba być przygotowanym na wszystko :D zawsze wolałam spodenki, ale odkąd skończyłam 18 lat (a było to huhu 2 lata temu) przekonałam się też do sukieneczek ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to gratuluje komentarzy i obserwatorów ;)) oby tak dalej.
    Co do spodenek... Powiem ci, że lubię je, ale czuję się w nich tłusta, bo do najchudszych nie należę xd... Więc rzadko je noszę. Zdecydowanie wolę sukienki! Może następna notka z inspiracjami sukienkowymi *___*?
    http://naffowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w domu cały czas chodzę w spodenkach ;D Chociaż mama krzyczy na mnie, że w zimie powinnam chodzić w czymś cieplejszym i zakrywającym trochę więcej niż tylko pośladki xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię nosić spodenki i sukienki tez :D
    fotolivekate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. te spodenki w moro są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja cały czas myślę o tym żeby już założyć krótkie spodenki! Wszystkie są świetne! Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. spodenki moro ♥
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. spodenki cudowne, ale trzeba mieć figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. krótkie spodenki,tęsknimy *_*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szorty są świetne, ale jak na razie nie wyobrażam sobie siebie w nich, gdyż moje nogi...ghh.
    Fajny blog, obserwuję.

    PS. Napisałaś, że obserwujesz, ale tego nie zrobiłaś. (:

    http://awkwardxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam krótkie spodenki. <3

    zapraszam na :
    letsdosomeairxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię! z ćwiekami boskie! ;)
    +obserwuje
    dzastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też chciałabym już nosić szorty!

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię bardzo lubię
    już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  16. Tęsknię za krótkimi spodenkami ... Od razu wakacje mi się przypominają:)
    Bardzo fajne propozycje :*:)♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. te spodenki są świetne :)) teraz tylko nogi do tego mieć .. xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominowałam cię do Liebster blog! Pytania znajdziesz u mnie na blogu:) pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne ! Ubrałabym wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny ten twoj blog, ja tez mam bloga: wszystko-co-chcecie-z-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń