sobota, 23 lutego 2013

Drastyczna delikatność

To piękne uczucie gdy po długim przeziębieniu budzisz się rano wypoczęta, bez kaszlu, bez kataru, bez wypieków na twarzy i czerwonych oczu. Ach mogę ze spokojem stwierdzić, że grypa dobiega końca.
Przed chwilą zrobiłam listę sprawdzianów/zadań/kartkówek itp. które czekają mnie w przyszłym tygodniu i niestety trochę tego jest.
Mam również wiele pomysłów na nowe posty, ale nie wiem na który się zdecydować.
Stwierdziłam, że nie będę was już więcej zanudzać moją radością z wymiany (15 dni haha) i wstawię na bloga kilka modowych inspiracji z mojego TUMBLRA : http://lily-vegas.tumblr.com/ .

Wszystkie te inspiracje są utrzymane w jednym tonie. Zaintrygowało mnie fajne połączenie. Widać tu sporo bieli, beżu i delikatnej szarości połączonych z ćwiekami, czernią, niebanalnymi wzorami, ciężką biżuterią i ciekawymi dodatkami. Kontrast daje niesamowity efekt, a przeciwieństwa się przyciągają.
















Podoba wam się taki styl ?

30 komentarzy:

  1. Mi się styl podoba ^___^ nie jest jakiś taki ciężki, a lekki.
    Skąd ja znam to uczucie powrotu do zdrowia... Cudowne wręcz O___o.
    http://naffowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał. Nie powiem, zaskoczyłaś mnie swoim komentarzem. Rzadko kiedy takie widuję i aż łza kręci się w oku... Ktoś powinien w końcu stworzyć jakąś akcję o tytule: Anty Spam. Chyba się za to zabiorę, naprawdę.
    Dziękuję bardzo za miłe słowa. Będę tu również wpadać częściej. Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! ;D Najlepsze są 3 pierwsze zdjęcia, szczególnie buty z trzeciego *_* i ostatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje.
    Podoba mi się ten styl.
    Powodzenia na kartkówkach i sprawdzianach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne inspiracje!
    +obserwujemy? :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje! Mi się bardzo podoba taki styl :). Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie! Akcja na pewno powstanie, więc dam znać, jakby co :33

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham takie rzeczy, szkoda, że ja się na nie bym nie zmieściła :C Ja wróciłam już na stałe, głupia szkoła :c Ja kiedyś założyłam tumblr'a, ale oczywiście na niego również przestałam wchodzić, bo jak zwykle o wszystkim zapominam :D

    http://quentinworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tam się niektóre zdjęcia podobają a inne nie, nie leży mi taka ciężka biżuteria, ale jest tu kilka fajnych rzeczy :D

    Powodzenia z kartkówkami.
    Mi się kończą ferie po długim lenistwie zaczynam 2 sprawdzianami, a na następny tydzień szykują się następne dwa, a co do kartkówek to nie wiadomo...
    http://czern-w-bieli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger:) U mnie na blogu fotolivekate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, mamy bardzo podobny gust. ;)
    Twoja grypa najprawdopodbniej przeszła na mnie. :(
    W tym roku ferie zaczynałam pierwsza, lepiej mieć jako ostatnie województwo co nie ?

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog ;) dzięki za odwiedziny i tez obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak najbardziej, powodzenia w nadrabianiu materiału:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam to uczucie ! *_*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne

    podobają mi się takie rzeczy ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Weszłam na tego bloga i od razu go pokochałam ;)
    Trzymam kciuki i myślę, że dasz radę ze wszystkimi sprawdzianami i kartkówkami :)
    A podoba mi się ten styl :P
    Będę tu częstym gościem :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne inspiracje. :)
    Lubię takie zdjęcia. :>
    + Obserwuję. :>>

    http://loveonlytofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. heeeh.. Ty wyzdrowiałaś, a mnie właśnie coś bierze! : ))
    świetne inspiaracje!
    Sama uwielbiam taki styl ; ))

    Zapraszam do mnie: http://myreaality.blogspot.com/
    Może obserwujemy? ; *

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny :D zwłaszcza napis fu**k fajne wstawienie chanela :D dobry patent :D obserwuję dałaś mi właśnie fajną inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo! ;)
    dzastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ojj swietny styl :D
    bardzo lubie taki ^^
    obserwuje i zapraszam izey-izabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia, mój styl ;d
    + zapraszam do mnie http://modaprzemija-stylpozostaje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Powrót do zdrowia po długiej chorobie zawsze jest bardzo przyjemny :)
    Świetne inspiracje :3

    OdpowiedzUsuń