wtorek, 1 stycznia 2013

Sylwester

Na sylwestra przyszły do mnie dwie przyjaciółki. Bawiłyśmy się naprawdę świetnie i zrobiłyśmy masę zdjęć, które chcę wam teraz pokazać.

Zaczęło się od tego, że posprzątałam pokój i przyniosłam materace oraz czyste pościele. Następnie zabrałam się za szukanie przekąsek. Tak wyglądał mój pokój po moim szybkim sprzątaniu (bo zabrałam się za to dość późno) :



Dziewczyny przyszły koło 18.00, początkowo niezbyt wiedziałyśmy co robić więc włączyłyśmy film "Wciąż ją kocham" , ale nie obejrzałyśmy go do końca.



Później zabrałam się za przygotowanie kolacji, zrobiłam Spaghetti i muszę przyznać, że wyszło naprawdę dobre.


Kolejnym punktem naszej twórczej, sylwestrowej nudy była sesja zdjęciowa. Większość fotografii nie wyszło najlepiej, ale pokaże wam dwie najfajniejsze.


 

No i w końcu doczekałyśmy się. Fajerwerki i szampan!! 2013!!






Po godzinie 00.00 wróciłyśmy do pokoju i napisałyśmy na kartkach nasze błędne i dobre decyzje 2012 oraz postanowienia 2013, a następnie je spaliłyśmy.


Ale niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy i na następny dzień w moim pokoju zostały już tylko materace i butelki po Piccolo...



No i tak wyglądał mój sylwester 2012/13 :)

_______________________________________
W Nowym Roku chciałabym wam wszystkim życzyć spełnienia marzeń. Tego żebyście dążyli do swojego celu i nigdy się nie poddawali. Szukajcie szczęścia oraz miłości i sami kierujcie swoim życiem. Niech 2013 przyniesie wam wiele radości !! :)

8 komentarzy:

  1. Super miałaś sylwestra ^^
    Haha,oglądałam ten sam film też wczoraj tylko że jakoś o 15 na TVP1 :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęścia w Nowym Roku, oby ta 13 w dacie okazała się szczęśliwą ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaję się ,że dobrze się bawiłaś i to się liczy ;)

    szczęśliwego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. musiałyście świetnie się bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia i widzę że sylwester się udał :)

    http://convicted-on-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie!
    + nowa notka!!!

    OdpowiedzUsuń