środa, 2 stycznia 2013

Powrót do szkoły

No i skończyło się słodkie leniuchowanie. Jak ten czas leci...Dopiero co był sylwester 2012, a teraz...
Cóż, cały poprzedni rok przelatuje mi przed oczami. Tyle razy przychodziły mi do głowy jakieś niestworzone pomysły np. żeby zostać tancerką, piosenkarką, a nawet jakąś kurde modelką (coś jak marzenia 5-latki żeby być księżniczką). Od czasu do czasu miałam odpały na odchudzanie, a innym razem mówiłam sobie "Walić tam, będę gruba i szczęśliwa". Wiem, że w tym roku będzie podobnie. Nie mam zamiaru się zmieniać, gdyż dobrze się ze sobą czuję. Chcę tylko trochę bardziej przyłożyć się do nauki, pójść na dobre studia i nie być pseudo-emosem. Życie mam tylko jedno i muszę nim dobrze pokierować, żeby być szczęśliwą.

To tyle jeśli chodzi o noworoczne przemyślenia.
Byłam dzisiaj w szkole, ale miałam potworne trudności ze wstaniem, jednak jakoś się przełamałam, ale mało brakowało abym się spóźniła. Dostałam kilka dobrych ocen (byłam w absolutnym szoku, bo niczego się nie spodziewałam). No i jakoś tak zleciało. Stęskniłam się trochę za programem "Top model" i czekam na kolejną edycję (nie wiadomo czy w ogóle będzie).
Zaraz zabieram się za zadania domowe...

Paulina Papierska - zwyciężczyni 1 edycji Top model
Jury ;]
Olga Kaczyńska - zwyciężczyni 2 edycji Top model


A wy jak spędziliście dzisiejszy dzień?

17 komentarzy:

  1. nie lubię Top Model...
    ja dzisiaj cały dzień spędziłam na oglądaniu filmów i seriali i zaraz się biorę za kolejny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm..nie oglądam Top Model :3
    Oj tak ! Ten czas straaaasznie szybko leci :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas leci meeeeeeeega szybko ;pp

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia świetne!
    nominowałam Cię do tej blogowej zabawy:
    vaffelek.blogspot.com
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Top model nie byłoby takie złe, gdyby nie fatalni jurorzy ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoła, szkoła. Szkole mówimy nie :/ :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ja też prawie się spóźniłam...nie ma to jak zaspać już pierwszego dnia ^^ W szkole z kolei prawie nie miałam lekcji, bo tak jakoś wyszło. Ale to nawet lepiej. Co do postanowień, mam dwa: zdać dobrze maturę i zdać prawo jazdy. Prawdę mówiąc, też tak mam, że raz chcę się odchudzać i zaraz mi przechodzi. Myślę, że tak to już jest. Ciężko jest mieć silną wolę :) Jak tak napisałaś, to wydało mi się, że być może też jestem jakimś pseudo-emosem :D Muszę się nad tym zastanowić ^^ A Top Model jakoś nigdy mnie nie interesowało. Chyba dlatego, że za bardzo przeżywam te wszystkie odpadnięcia. ;p Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie oglądam Top Model.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nom czas leci strasznie szybko. Ja też mam zamiar się bardziej przyłożyć do nauki :). Zajrzyjcie:
    http://www.cookiemonster3333.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tęsknię za tym programem, poza nim i XFactor niczego ciekawego nie widzę w telewizji. ;) Mam nadzieję, że będzie kolejna edycja.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Top Model♥
    No niestety czas nas goni!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pfe ja też nie lubię top model :P
    aczkolwiek nie powiem, niektóre zdjęcia z sesji są interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie Top Model, w jakiejś gazecie czytałam :) Ja też się za tym programem stęskniłam :) Moje postanowienia noworoczne też pewnie pozostaną niespełnione ... Przywykłam do tego ^ ^
    Zapraszam do mnie : www.littleworldnessy.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś nie przepadam za top model:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś przeze mnie nominowana do wzięcia udziału w zabawie - Liebster Blog, szczegóły na http://xxvodkaxx.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś u mnie nominowana do Libster Award :).

    OdpowiedzUsuń