wtorek, 22 stycznia 2013

Mroooźno

Rozpoczął się drugi tydzień ferii. W pierwszym bardzo się nudziłam i nie miałam na nic ochoty. Moja siostra wykopała gdzieś z szafy grę "The Sims 3". Początkowo nie chciało mi się grać ale po jakimś czasie przełamałam się i zaczęłam tworzyć rodziny. Do prawdziwego życia powróciłam dopiero teraz.
Byłam też kilka razy na łyżwach i snowboardzie z przyjaciółmi.
Zaczęłam również czytać lekturę szkolną "Kamienie na szaniec" i pragnę ją do jutra skończyć.

A żeby nie było tak nudno chciałam wam zaprezentować zestaw w którym byłam ostatnio na łyżwach :


Teraz też częściej wychodzę z nim na spacery :




A wy macie już ferie?

5 komentarzy:

  1. ja mam ferie dopiero za 2 tygodnie :/

    Zapraszam na konkurs :)
    http://musicfashionme.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-merg.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ferie od 11 lutego :(
    Ooo umiesz jeździć na snowbordzie ! Trudno jest ?
    Słodki piesek <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się ferie zaczynają w następnym tygodniu :)
    uroczy piesek♥
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Kamienie na szaniec" są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny piesek :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń