środa, 23 stycznia 2013

Nie-zwyczajne ścielenie łóżka (bollywood)

Dzisiaj chciałabym wam pokazać, jak możecie nietypowo i kreatywnie pościelić swoje łóżko.

Oto klasycznie pościelone łóżko (nie moje):



A teraz mój sposób (na bollywood):

- Najzwyklejsze na świecie drewniane łóżko z zarzuconą kapą :


- Jak wyglądała zwykle po spaniu (poduszka, kołdra, koc) :


- Koc składamy w kostkę, kołdrę i poduszkę w "naleśnik" :


- Wszystko układamy jak piramidę :


- Następnie zarzucamy patchworkiem (można go kupić w internecie, sklepie z używaną odzieżą, zamówić, albo wykonać własnoręcznie) :


- Kolejnym krokiem są poduszki do kompletu :


- Jednak żeby wszystko się nie zlewało należy użyć również czarnych poduszek :


- Na koniec dodajemy jakieś pluszaki pod kolor (ja spuściłam jeszcze zasłony, żeby przykryć kaloryfer) i oto efekt a la bollywood :



A wy jak ścielicie swoje łóżka?

12 komentarzy:

  1. suuper pomysł . ; D
    skąd bierzesz takie pomysły . ? + zapraszam . ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. ej fajnie to wygląda,świetny pomysł :)

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super! ja na co dzień nie ścielę łóżka, bo nie mam na to czasu ani chęci ;P ale jak już je ogarniam to chowam całą pościel do skrzyni a na wierzchu zostają 3 ozdobne poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł! Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką samą pościel xd
    Fajny sposób^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł.;)
    zapraszam do mnie >:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne masz te poduszki, ja w ogóle lubię fiolet, więc bardzo mi się podoba :) Moje łóżko z reguły zasypane jest milionem poduch :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy pomysł. ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny pomysł! Jesteś bardzo kreatywna :) Ja swoje łóżko ścielę normalnym, zwykłym sposobem, ale Ty pokazalaś świetną alternatywę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł, bym wypróbowała, ale mając wersalkę to nie wyglądało by już tak dobrze, jak na tapczanie :P
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com
    Jesteś chętna wzajemną obserwacją blogów? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja na ogół ładnie położę kołdrę lub nakryję narzutką ;)

    OdpowiedzUsuń