poniedziałek, 3 grudnia 2012

Rysunki rysunkami, ale kiedy święta ?!

Lekko zaniedbałam pisanie, ale zaraz to nadrobię.

Dosyć dawno nie rysowałam, ale ostatnio znowu wzięłam do ręki ołówek.
W moich 'dziełach' często pojawiają się kobiety, modelki itp.
Moim ulubionym - prywatnym - motywem jest czarna baletnica, która dość często przewija się między pracami.
Malować i tworzyć lubiłam od zawsze. Nie potrafię rysować "na zawołanie" (czyli np. na lekcjach plastyki), bo wtedy prace nie wychodzą - muszę mieć natchnienie ! :)
Dzisiaj chciałabym wam pokazać kilka moich prac :





A teraz mój najnowszy rysunek (stworzony w sobotę), który najbardziej pasuje do aktualnego czasu - nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia :



Nie mogę się doczekać klasowych mikołajek, ferii świątecznych, no i sylwestra.
Już czuję tą wspaniałą atmosferę!
Mam zamiar udekorować pokój na mikołajki, ale w mojej głowie nie ma żadnego pomysłu na realizację...

11 komentarzy:

  1. też uwielbiam mikołajki , i nie po trafie tak jak ty narysować na zawołanie . Musze mieć natchnienie xd

    OdpowiedzUsuń
  2. ladne rysunki ! pozdrawiam!

    obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne rysunki ! *_*
    Chciałabym tak rysować,ehh..
    + jak ozdobisz pokój,to pokażesz ? :3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten drugi mi się podoba najbardziej :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się twoje rysunki, a jeszcze bardziej motyw - baletnice. Trenuję balet i uważam, że to jest najpiękniejsza rzecz na świecie. Niczego nie kocham bardziej. :)
    Ale uważam, że miałaś bardzo ciekawy pomysł z czarną baletnicą. Jest to dosyć częsty temat, jednak ty ukazałaś go oryginalnie.

    Julia-Rose
    www.myroseway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rysunki to Ty masz świetne! Ja to zostanę przy rysowaniu popularnych 'kutasów' w zeszycie koleżanek xD

    http://quentinworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te rysunki !
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. masz ogromny talent! ;3


    http://natka-tymbarkoholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń