niedziela, 2 grudnia 2012

Kosmetyki : Nivea

Wybaczcie za moją ostatnią nieobecność.
Był nawał nauki i nie miałam pomysłów i czasu na posty.
Ogółem tydzień minął bardzo pozytywnie.

Dzisiaj mam zamiar napisać o kosmetykach do twarzy i włosów, których NAJCZĘŚCIEJ używam.
Korzystam głównie z marki NIVEA.

1. Szampon do włosów - włosy myję co 2/3 dni w zależności od potrzeby. Szampon jak szampon, fajnie myje i ładnie pachnie. Tutaj nie ma się co więcej rozpisywać bo jest całkiem przeciętny.


 2. 3 w jednym - żel, peeling, maseczka - świetne, świetne, świetne! Genialnie myje i matuje, zmniejsza rozszerzone pory i usuwa większość niedoskonałości. Nie nadaje się raczej dla osób z poważnymi zmianami na skórze czy dużą ilością wyprysków (przypominam, ze takie osoby potrzebują specjalnych środków lub pomocy dermatologa). Ten żel MYJE i OCZYSZCZA , a nie LECZY!
Używam go codziennie rano i wieczorem jako żelu i peelingu i 2 razy w tygodniu jako maseczki.
(obłędny zapach)


 3. Tonik do twarzy - Nakładam go raz dziennie na wieczór. Lekko piecze, co znaczy że działa. Skóra po nim jest świeża i gładziutka. Bardzo polecam.



 4.Żel rozgrzewający - przyjemne uczucie ciepła, do którego trzeba się jednak przyzwyczaić. Jak powyższe preparaty działa bardzo dobrze i świetnie pachnie.


 5. Krem - zwyczajny świetnie nawilżający krem. Jest leciutki i delikatny przez co nie pozostawia zaczerwienień po intensywnym rozsmarowaniu. 

6. Krem matujący - to chyba jedyny produkt, którego NIE POLECAM. Niestety dostępny jest tylko jeden odcień tzw. "Naturalny", który jest stanowczo za ciemny nawet dla osób o brzoskwiniowej cerze! Raz kupiłam ten krem i jak się nim posmarowałam to wyglądałam po prostu jak pomarańczka. Najgorsze jest to że nawet nie dało się go przetestować przed kupnem. Pomijając kolor to krem miał matować, a jednak nabłyszczał skórę. Stanowcze NIE!


To by było na tyle jeśli chodzi o moje kosmetyki z NIVEI , oczywiście korzystam jeszcze z wielu innych, ale dzisiaj chciałam się skupić tylko na tej marce :)

18 komentarzy:

  1. Dziękuję za miłe słowa...Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w sumie z Nivei to mam tylko pomadkę i tyle ;)
    ale te kosmetyki wyglądają interesująco i może coś warto by wypróbować ?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam, że robisz coś w stylu opisu produktów. Też chciałam coś takiego robić, ale nie wiedziałam nigdy co pisać :D
    fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa notka :3
    Bardzo lubię rzeczy z Nivea !
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. przydatna notka :D
    Nivea jest w porządku ! xD


    http://natka-tymbarkoholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też głównie korzystam z Nivei bo mam delikatną cerę a ich kosmetyki są bardzo delikatne. Mam wszystkie z przedstawionych wyżej kosmetyków i jestem z nich bardzo zadowolona ♥
    Zapraszam do mnie http://brunetka-i-swiat.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię Nive ale tylko np . pomadki i kremy do twarzy . A jeżeli chodzi o balsamy do ciała to jestem za Ziają ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz świetne notki . Obserwuje Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. FAJNY blog, również obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. very nice pictures dear!
    Lets follow eachother :-)
    Leave a comment on my blog and I will follow you back <3

    XO, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog , obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://convicted-on-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za komentarz :)
    obserwuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny blog , bede tu czesto zagladac ;)
    Obserwuje i dziekuje za Wejscie na mojego bloga <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam szampony z tej serii <3

    OdpowiedzUsuń
  15. masz swietnego bloga!
    super sie go czyta!
    zapraszam czasem na little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam taki szampon tylko, że do innych włosów :D
    Ja też również obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne kosmetyki, ja raczej korzystam z ziaji :). Zapraszam też do mnie:
    http://cookiemonster3333.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog obserwuję ♥
    liczę na wzajemność ♥
    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń