piątek, 23 listopada 2012

Moje formy aktywności

Doszłam do wniosku, że zdecydowanie za dużo jem i to nie jest jakaś tam uwaga z nieba, tylko szczera prawda!
Dziennie potrafię pochłonąć ponad 2 czekolady, batony, żelki, cukierki, gumy, naleśniki i wiele wiele innych!
Nie jestem JESZCZE (!!!) jakoś strasznie gruba, ale niedługo nie będę mieścić się w drzwiach.

Wracam do zdrowego odżywiania!
Nie będę się oczywiście głodzić, bo to NIENORMALNE, ale mam zamiar jeść dobrze i z umiarem.
Moim celem jest powrócić do wcześniejszej wagi.
Myśl na najbliższy czas :

'Jedzeniem trzeba się delektować i szukać go. Niech jedzenie nie stanie się chorym nałogiem tylko przyjemnością'.

Dzisiaj mam zamiar przedstawić wam moje formy aktywności :
1. Spacer z psem - co 2 dni po 30 minut.
Wiem, że to mało, ale nie mam po prostu czasu i tak staram się jak mogę. Postanawiam bardziej się do tego przyłożyć i wcześniej planować sobie trasy, które chcę przejść.


2. Dodatkowe zajęcia z siatkówki - we czwartki po 2 godz.
Chociaż średnio umiem grać w siatkówkę to perspektywa gry z licealistami jest mobilizująca, gdyż będę musiała się szybko podciągnąć (zważywszy na to że jestem w 3 gimnazjum). Zawsze lubiłam ten sport a teraz mogę się w nim spełniać i spalać kalorie jednocześnie.


3. Zumba - środy i piątki po 1 godz.
Uwielbiam ten rodzaj ruchu! Są to ćwiczenia z elementami egzotycznego tańca - cholernie męczące, ale zawsze wychodzę szczęśliwa, odstresowana. Niestety nie chodzę na zajęcia regularnie, ale zamierzam to zmienić!


Trzymajcie kciuki za moją zdrową dietę i regularny ruch.

7 komentarzy:

  1. powodzenia i wytrwałości życzę ;)
    p.s.
    jak nazywa się ta aplikacja ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Navime GPS Tracker" :) możesz bez problemu pobrać na android ;]

      Usuń
  2. Wytrwałości ! :3
    + mam podobnie..6 miesięcy temu ważyłam 48, a teraz 54 :<
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wytrwałości :D ♥
    Zapraszam na notkę o mojej małej kuzynce:

    http://best-frieend.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Klaudiaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. przesadzasz z tym jedzeniem ;-/. nie odmawiaj sobie takiej radości życia, jaką jest czekolada! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę ci powrócenia do dawnej wagi , nie jesteś tak gruba , moja koleżanka (a ma 11 lat) waży 57 kilo . Więc nie stresuj się , tylko nie przesadź !! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog!Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń