czwartek, 15 listopada 2012

PRZED ŚWITEM part 2 !!

Idę dzisiaj na premierę "Przed świtem" o 00.00 w nocy.
Mogę spokojnie powiedzieć, że jestem Zmierzchomaniaczką, mówcie co chcecie, ale uwielbiam tą sagę!
Przeczytałam wszystkie książki po kilka razy i można powiedzieć, że znam je na pamięć.
Mam na tym punkcie niezłą jazdę, ale cóż, każdy ma jakieś swoje dziwne zachowania i upodobania.

Pomijając książki, które moim zdaniem są fenomenalne, oczywiście są jeszcze filmy, które według mnie nie są aż tak doskonałe.
Pierwsza część na wielkim ekranie niezbyt mi się podobała (w przeciwieństwie do książki), ale po kolejnych zaczęłam się coraz bardziej przekonywać.




Dzisiaj czeka mnie ostatnie spotkanie z filmową sagą. I to w jakiej atmosferze!
Oczywiście wszytko wam opowiem.


   

 

6 komentarzy:

  1. ja nie jestem fanką tej sagi, ale Taylora uwielbiam i tylko ze względu na niego oglądałam Zmierzch ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie tylko ty jesteś maniaczką zmierzchu , ja też ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tylko Ty uwielbiasz tą sagę ! *_*
    Też mam zamiar się na to wybrać, tylko że nie na premiere :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello !! I am your newest follower /

    Appreciate if U can FOLLOW me back Please ?:)

    Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,instagram, twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    MarcBelle Chanelene

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam być szczera? Bardziej ' Zmierzch ' podoba mi się w postaci książki (może dlatego, że jestem uzależniona od książek?), ekranizacja jest trochę gorsza, ale pomimo wszystko się na nią wybieram ;). A tak ogólnie... Lautner <3 kocham go!

    niedawno dołączyłam do obserwatorów i liczę na to samo! ;]

    mam nadzieję, że wpadniesz:
    wymuszony-usmiech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś lubiłam Zmierzch, ale bardzo nie lubię Belli więc przestałam to oglądać ;'

    OdpowiedzUsuń