wtorek, 13 listopada 2012

My inspiration

I po pierwszych próbnych testach gimnazjalnych...
Wolę nic na ten temat nie mówić, żeby nie zapeszyć.
Dla odstresowania przed jutrzejszymi egzaminami z przedmiotów ścisłych napiszę dziś o kobietach, które mnie inspirują.

1. Barbara Palvin
2. Kim Kardashian
3. Lily Collins


Są to według mnie jedne z najpiękniejszych kobiet na świecie.
Na nich się wzoruję.
Nie są oczywiście idealne , ale właśnie dzięki temu je uwielbiam.
Ich defekty zamieniają się w najwspanialsze zalety.

1. Barbara Palvin jest to modelka Victoria's Secret, ma bardzo słodką, dziewczęcą urodę. Pomimo "grzeczności", która ukazuje się w niej na pierwszy rzut oka to jest ona naprawdę odważna i silna. Uczy nas tego, że nie możemy oceniać ludzi po pozorach, bo możemy zostać zaskoczeni.





2. Kim Kardashian znana jest ze swojego dużego biustu oraz bioder.
Ale właśnie dzięki temu, że nie jest anorektyczką bardzo ją lubię. Jej wyraz twarzy wyraża dojrzałość (co też może być w jej przypadku sprzecznością, gdyż tak naprawdę nie zawsze zachowuje się poważnie).





3. Lily Collins wybiła się nie tylko dzięki swoim gęstym, wspaniałym brwiom. Sama czasami staram się swoje podkreślić cieniem do powiek, ale zawsze będę jej zazdrościć tej niewyobrażalnej naturalności - nie chodzi tu tylko o brwi, ale o całokształt. Ta kobieta nikogo nie udaje.






Cóż każda z nich ma brązowe włosy ( zważywszy na to że ja jestem blondynką ), cóż za ironia losu.
Inspirują mnie nie tylko wyglądem, ale i swoją postawą. Nie mam zamiaru się w nie przeistaczać, bo nie o to chodzi, chcę tylko czuć się dobrze we własnej skórze i dbać o siebie :)

10 komentarzy:

  1. Dobrze jest mieć na kim się wzorować ; ))

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    www.everybody-s-perfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj..śliczna jest Barbara :3
    Ale po ostatnim incydencie jakoś za nią nie przepadam..
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach masz na myśli ten 'incydent' z Bieberem :o
      Ehh w sumie ja na to nie patrzę, po prostu nie chcę wiedzieć co się dzieje w wielkim świecie show biznesu, bo mogę się załamać ludzką nieświadomością ( żeby nie napisać głupotą ) ;*

      Usuń
  3. Barbara jest niesamowita, uwielbiam jej oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne babeczki, chociaż za Kardashianką nie przepadam :)
    A ja obchodzę jubileusz :)

    http://quentinworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia jutro . ; D .

    Świetny blog ; D

    Zapraszam : niematojaktakietam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Barbara Palvin i to trzecie jej zdjęcie *.* MEGA . :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O Palvin nigdy nie słyszałam :) Oczywiście życzę powodzenia na egzaminie :D ja mam w przyszłym tygodniu, ale próbne matury :D Dziękuję serdecznie za odwiedziny, no i oczywiście również dołączam do obserwatorów twojego bloga, bo widzę, że ciekawie piszesz i z chęcią poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że wzorujesz się na takich osobach jak Barbara Palvin, czy Lily Collins :)
    Powodzenia na testach :)
    Fajny blog :)
    Zapraszam do mnie na: doniadominikam.blogspot.com :))))

    OdpowiedzUsuń