piątek, 16 listopada 2012

Breaking dawn - part 2 - LOVE IT !

Byłam wczoraj na premierze "Przed świtem part 2" !!!
Było po prostu fenomenalnie.
Ten film nijak ma się do poprzednich części.
Bardzo gorąco polecam.
Ostatnia część jest przeciwieństwem całej reszty.
Bella jest silna, mściwa, rozkrzyczana i napalona.
Teraz to ona musi uważać, żeby nie zrobić krzywdy swojemu ukochanemu.
Edward poza tym, że pozbył się ograniczeń, dalej pozostaje Edwardem.
Nasz kochany Jacob odpuszcza Bellę i zakochuje się w jej córce.
Konflikt wampira i wilkołaka się kończy.

Tak poza tym "Przed świtem" w niektórych momentach podchodzi pod komedię.
Są wspaniałe obroty sprawy i sytuacje, których nigdy byście się nie spodziewali, bo nie było ich w książce.

Więcej wam nie powiem , idźcie jak najszybciej do kina, bo naprawdę warto.

Moje (już zużyte) bilety :



Na wczorajszej głównej premierze był konkurs , i jak usłyszałam, że można wygrać koszulkę, którą pragnęłam mieć już od dawna od razu się do niego zgłosiłam.
Kto pierwszy odpowie na pytanie dotyczące sagi ten lepszy.
Można było samemu wybrać nagrodę, a do wyboru były plakaty, koszulki i płyty ze wszystkimi filmami z sagi "Zmierzch".






A może już oglądaliście ostatnią część, jak wrażenia ? :D

11 komentarzy:

  1. Ja czekam aż to będzie na necie .
    nie moge sie już doczekać ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna jesteś :3
    Gratuluje nagordy ! :D
    + oj...to musze się na ten film wybrać koniecznie :*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj byłam z chłopakiem na tym i nam obojgu sie podobało ; ))

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; )
    www.everybody-s-perfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ideeeee! muszę to zobaczyc!!!

    gratuluję nagrody ;33

    zapraszam:
    wymuszony-usmiech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie widziałam, ale skoro mówisz, że lepsze od poprzednich, to muszę się wybrać któregoś dnia.
    A jakie było pytanie w konkursie? :)

    + również obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie brzmiało : Dlaczego Bella chciała skoczyć z klifu w "Księżycu w nowiu" ? :)
      Oczywiście chodziło o to że chciała zobaczyć Edwarda ;]

      Usuń
  6. ja jadę dopiero 22 , już nie mogę sie doczekać .
    Bardzo fajny blog!


    http://warkoczezkokardkami.blogspot.com
    Pozdrawiam , Nikola ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jadę w przyszły tydz na 2część.
    super blog, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. oglądałam film, całkiem fajny - wiele pozytywnie zaskakujących momentów ;)

    OdpowiedzUsuń