sobota, 10 listopada 2012

"Chłopaki odchodzą, przyjaciółki zostają"

KONIEC Z FACEBOOKIEM!
Za dużo przesiaduję na tej stronie i przez to nie mogę się skupić na niczym innym!
Moje nowe postanowienie: Facebook max. 30 minut dziennie!

Muszę wam powiedzieć, że przyjaciele są najważniejsi i choćby nie wiem co się działo w waszym życiu to nie wolno wam się od nich odwracać!
Prawdziwe przyjaźnie i szczere znajomości trzeba doceniać!
Uwielbiam spędzać czas z wszystkimi moimi przyjaciółkami.
Każda chwila w ich towarzystwie jest niezastąpiona.

Przez mój powyższy wywód pewnie domyślacie się co dzisiaj robiłam - oczywiście dzień z dziewczynami.
Śmiałyśmy się, rozmawiałyśmy i wygłupiałyśmy - nie zrobiłam w sumie nic pożytecznego , dlatego zaraz zabieram się za sprzątanie, czytanie oraz naukę haha

Tzw. "Wieczny śmiech":




5 komentarzy:

  1. Święta racja w tym nagłówku xd

    OdpowiedzUsuń
  2. w 100000% zgadzam się z nagłówkiem ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak przyjaźń to wspaniała rzecz ! <3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje zdanie jest takie - ludzie to niestałe fragmenty naszego życia. Przyjaciel może odejśc zarówno jak chłopak. Czasem to właśnie ten pierwszy okaże się tym ' z sercem ', czasem ten drugi. To zależy od człowieka, nie płci. ;]
    Mimo tych różnic w naszymy zdaniu, pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    wymuszony-usmiech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Blog :) Dzięki za komentarz :) :*

    OdpowiedzUsuń