poniedziałek, 11 lutego 2013

Pierwszy dzień diety + niesamowity lakier *.*

Dzisiaj rozpoczęłam moją zdrową dietę. Zjadłam dosyć mało i byłam 1,5 godziny na siłowni. Mam jeszcze zamiar zrobić trochę brzuszków wieczorem.
W międzyczasie muszę nadrobić zaległości z geografii i matematyki, gdyż jutro mam dwie kartkówki.
Na szczęście moje poniedziałkowe korepetycje z angielskiego zostały odwołane więc mogę napisać dla was post, a za chwilę wybieram się na małe zakupy. Nauką zajmę się później.
Muszę kupić kilka najpotrzebniejszych kosmetyków oraz masę owoców i innych pożywnych rzeczy.

Ostatnio natknęłam się na niesamowity lakier do paznokci. Od razu się w nim zakochałam. Dowiedziałam się, że nazywa się "Maybelline - Mirror Image nail colour" i niestety jest niedostępny w Polsce.
W naszym kraju można dostać lustrzane nakładki na paznokcie, jednak mam wrażenie, że to nie to samo. Nie jestem zwolennikiem naklejek na pazurki.

Dlaczego ten lakier jest taki niesamowity ?
Ponieważ ma lustrzany efekt ! *.*








Podoba wam się ten lakier? Wiecie gdzie go zdobyć?

15 komentarzy:

  1. świetny lakier;]
    zapraszam http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas w miejscowej drogerii są takie tipsy, i nie polecam lakierów bo strasznie wysuszają paznokcie i trudno je zmyć zwykłym zamazywaczem dla tego ja je musiałam zmyć rozpuszczalnikiem co strasznie podrażnia paznokcie. Ale prezentują się fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mega ! *_*
    Powodzenia na kartkówkach i z tą dietą ! Dobrze, że dbasz o siebie :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny *_* Szukam takiego od pewnego czasu, ale jedyne co udało mi się znaleźć to naklejki-lusterka, ale niestety, po 1 dniu połowa mi odpadła :/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog :)
    Świetny lakier
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    http://amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę udanej diety :) Też chcę taki lakier♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w diecie ;)

    my-chances.blogspot.com - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. na 4 zdjęciu wygląda cudownie ♥ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę wytrwałości w diecie. A lakier wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę mieć taki lakier jest ŚWIETNY :D
    zapraszam fotolivekate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetny, powodzenia w diecie !

    OdpowiedzUsuń
  12. BOSKI.... może jest gdzieś w internetowych sklepach a jak nie to wielka SZKODA ;( można go użyć zarówno do rockowych i dziewczęcych stylizacji. Nie ważne w co się ubierasz bo ten lakier pasuje do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń