poniedziałek, 19 listopada 2012

Kochana organizacja

W moim życiu nareszcie jest trochę organizacji!
Zrobiłam dzisiaj wiele list i planów, które jak najszybciej muszę przepisać do kalendarza (który chcę jak najszybciej kupić).
Poza tym ułożyłam również harmonogram mojego bloga i dodawania odpowiednich postów w odpowiednie dni.

Po prawej stronie znajduje się nowa ankieta dotycząca kolorystyki na moim blogu.
Jakie chcielibyście widzieć u mnie kolory?
Oczywiście nagłówek również zmienię, ale zrobię to po dobraniu barw.
Myślę, że ankieta będzie u mnie widnieć do piątku, także zachęcam do głosowania, bardzo liczę się z  waszym zdaniem.
Z próbnego egzaminu gimnazjalnego z historii mam 79 % z czego bardzo się cieszę :)

Ostatnio bardzo dużo uczyłam się chemii i myślę, że moja praca nie poszła na marne.


 
Wczoraj znalazłam mój stary list do Mikołaja,przeczytałam go i myślałam, że umrę ze śmiechu.
Dlaczego ? - Sami zobaczcie.



5 komentarzy:

  1. hahaha fajne miałaś życzenia :) ja ostatnio robiłam listy z moimi małymi kuzynkami to chciały lalki za 160zł i laptopy ale takie prawdziwe ! teraz dzieci to już nie to samo co my, starsze pokolenie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, jakie słodkie! ;) Zgadzam się z Aurelką - teraz dzieci myślą o wieeeeele inaczej! :D
    fajny post ;]

    wymuszony-usmiech.blogspot.com
    zapraszam Cię do przeczytania mojego kontrowersyjnego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z łicza? haha :D Słoodkie to w sumie :3
    + no to gratuluje tylu % z historii ! :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna Kartka , nie za wcześnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nieuważnie przeczytałaś haha : ZNALAZŁAM mój STARY list do Mikołaja.
      Pisałam go jak miałam jakieś 8-9 lat ;p

      Usuń