środa, 21 listopada 2012

The vampire diaries

Los nie chciał, żebym poznała, zapewne wspaniałą serię książek pt. "Pamiętniki Wampirów".
Los chciał, żebym zetknęła się z niesamowitym serialem nakręconym na podstawie tej powieści.

Nie będę się wypowiadać, na temat książki, gdyż przyznaję się bez bicia, że nie czytałam jej i póki co nie mam zamiaru tego robić.
Jednakże chcę przedstawić wam mój punkt widzenia na temat serialu "The Vampire Diaries".

Akcja rozgrywa się w małym miasteczku Mystic Falls.
Nastoletnia Elena Gilbert wkracza w dorosłe życie po tragicznym wypadku swoich rodziców. Żeby tego było mało na jej drodze stają super przystojni bracia Salvatore, którzy jak się potem okazuje są krwiożerczymi wampirami. Dziewczyna ma wiele przygód w których jej miłość, wytrzymałość, siła i cierpliwość są wystawione na próbę. Chociaż początkowo spotyka się ze Stefanem Salvatore to jednak pociąg do złych chłopców daje się we znaki, a jakaś dziwna siła zaczyna ją ciągnąć do Damona Salvatore. W każdym razie dylemat między miłością jednego i drugiego brata jest zauważalny.

Cóż więcej można powiedzieć na temat treści?
Po prostu sami obejrzyjcie, bo naprawdę warto.









Trochę was ponudziłam, ale po prostu uwielbiam ten serial i zapraszam do oglądania!

Zachęcam również do głosowania po prawej stronie bloga! <3

7 komentarzy:

  1. Hej! Nominuję twojego bloga do Liebster blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm..dużo o tym serialu słyszałam ale nigdy nie oglądałam.. ; )
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten serial, ale wciąż nie mogę polubić Eleny. :/ zdecydowanie wolę Katherine i Caroline :p

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nigdy nie oglądałam tego serialu, ale jak skończę nadrabiać moje kochane kryminalne to może się za ten wezmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :D
    Naprawdę mi się podoba a co do PW to kocham ten serial.
    Tylko ostatnio zaczęła mnie denerwować Elena ;/

    OdpowiedzUsuń